56
دو شنبه 28 مرداد 1398
شماره 7739
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرودگاه سوت وکور همدان

گزارش
با وجود این‌که بسیاری معتقدند آژانس‌های مسافرتی در رونق فرودگاه نقش مهمی دارند، اما گویا نقش اصلی را قیمت بلیت دارد و فرهنگ‌سازی و افزایش تورها در نوبت بعدی قرار می‌گیرد.
اخبار ویژه
رئیس اداره کالای راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان از به‌روزرسانی نرخ حمل‌و‌نقل کالا براساس تن کیلومتر خبر داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان این‌که 14 سال از صدور پروانه تاسیس شرکت پتروشیمی هگمتانه می‌گذرد و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیش‌بینی شده است این پروژه بهمن‌ماه 98 به بهره‌برداری برسد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از شروع برداشت نخود دیم از سطح ۱۸۹۴ هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان خبر داد.
‌مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره استانی آوازهای کودکانه در قزوین خبر داد.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از راه‌اندازی کلینیک کارآفرینی و اشتغال‌زایی در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهردار‌ی‌های زنجان خبر داد.
‌مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۳۶۰ معلم از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش استان قزوین می‌شوند.

زخم رودخواری بر تن قزل‌اوزن

هزار هکتار اراضی قابل واگذاری در بستر رودخانه قزل‌اوزن وجود دارد که تاکنون ۵۸۰ هکتار آن با نظر کارشناسی برای ایجاد شغل به مردم واگذار شده است
زیست‌بوم
تصرف غیرمجاز بستر رودخانه قزل‌‌اوزن که از آن به عنوان «رودخواری» یاد می‌شود، پدیده‌ای نوظهور است که این روزها، در امتداد شاهرگ حیاتی طارم، تهدیدی برای زندگی مردم این شهرستان به شمار می‌رود.
چراغ جشنواره ملی مبل در ملایر روشن است

چراغ جشنواره ملی مبل در ملایر روشن است

۵۰۰ واحد نمایشگاهی، کارگاهی و تولیدی هم‌زمان با سومین جشنواره مبل و منبت ملایر به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند
چراغ سومین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر هم‌زمان با عید سعید قربان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اقشار مختلف مردم ملایر، مسافران و گردشگران و هنرمندان صنعت مبل و منبت ملایر در این شهرستان روشن شد و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وقتی چشم‌ها را می‌بندیم

اجتماعی
وقتی خشونت جای ملایمت را می‌گیرد، زمانی که کینه جایگزین بخشش می‌شود، وقتی ناشکیبایی جای بردباری می‌نشیند و بالاخره زمانی که مهربانی و دوستی در جامعه کمرنگ می‌شود
PDF دوشنبه 28 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
‌مدیرکل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: قصد داریم همدان را به برند نمایشگاهی غرب کشور تبدیل کنیم.
امسال ۹۳ هزار کارت زرد نوعی آفت‌کش برای مقابله با آفت مگس زیتون بین باغداران طارم سفلی قزوین توزیع شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده در جواز تاسیس و طرح‌های توسعه صادره در ۴ ماه نخست امسال از رشد ۶۵ درصدی برخوردار بوده است.