• یکشنبه 19 اسفند 1397
  • الأحَد 3 رجب 1440
  • 2019 Mar 10

راز بی سرانجامی تحقیق و تفحص‌ها‌

چند سالی است که خبر های اختلاس و رانت خواری‌هایی که بیشترشان حول محور دور زدن تحریم‌ها ست، تیتر اصلی رسانه های داخلی اند.

طبس در آستانه جهانی‌شدن

پرونده ثبت جهانی ژئوپارک طبس، اردیبهشت‌ماه سال‌98 به یونسکو ارسال می‌شود وقرار است اواخر سال آینده، ارزیابان یونسکو برای ارزیابی این ژئوپارک وسیع برای ثبت در فهرست جهانی شبکه ژئوپارک‌ها به طبس سفر کنند.

همسویی شورای‌عالی انتقال‌پایتخت با مدیریت شهری

موضوع انتقال پایتخت در تمام دولت‌ها مطرح بوده، اما نخستین‌بار و به‌طور جدی از دوران دولت پنجم به ریاست آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بود که موضوع انتقال پایتخت در کشور مطرح شد.

سیره عملی امام هادی‌ع

سوم رجب سال 254 هجری قمری در ‌41سالگی امام هادی علیه‌السلام پس از تحمل مدت‌ها ظلم و ستمی که بر ایشان از دوران امامت 31ساله آن حضرت سپری می‌شد

نوروز شاد و پرنشاط در پایتخت

امسال نوروزگاه‌های پایتخت در 13منطقه شهر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و تفریحی برپا می‌شود
تجربه برپایی نوروزگاه که سال گذشته برای نخستین‌بار در پایتخت برگزار شد، نشان داد که برگزاری چنین برنامه‌هایی سبب تزریق فرهنگ نشاط در بین شهروندان می‌شود.

بودجه‌98؛ بیم کمبود یا امید بهبود؟

شورای نگهبان از یک‌سو و هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی دیگر تصمیم نمایندگان درباره لایحه بودجه پیشنهادی دولت را در مواردی خلاف شرع، قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام دانسته‌اند و وکلای مردم در فرصت اندک باقی‌مانده باید نسبت به رفع ایرادهای مطرح‌شده اقدام کنند.
چرا بعضی از افراد پای تلفن زیاد وقت می‌گذرانند؟

مشترک مورد نظر‌در‌حال مکالمه است

برنامه هر روزش بود؛ صبح به صبح هنوز پلک‌هایش باز نشده سراغ دفترچه تلفن می‌رفت. گوشی را برمی‌داشت و شماره‌ها را به‌ترتیب می‌گرفت.

پیام تبریک و همکاری روحانی به رئیسی

ایران خواهان عملیات قاطع پاکستان علیه تروریست‌های ضد ایرانی شد

500 پا در شبکه نمایش خانگی