• پنج شنبه 18 بهمن 1397
  • الْخَمِيس 1 جمادی الثانی 1440
  • 2019 Feb 07

بهره‌برداری از 495پروژه شهری

شهردار: 663میلیارد تومان برای ساخت پروژه‌های شهری هزینه شده ‌است
روز چهارشنبه 495پروژه شهری در تهران با حضور شهردار تهران و مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

روزی برای همه ایرانیان

راهپیمایی 22بهمن و جشن 40سالگی انقلاب امسال در بیش از هزار شهر و 10هزار روستا به‌صورت همزمان برگزار می‌شود. چهره‌ها، گروه‌ها، احزاب و نهادهای مختلف سیاسی از مردم خواسته‌اند در راهپیمایی امسال شرکت کنند و پیام وحدت و مقاومت در برابر فشارهای آمریکا بدهند.

فراخوان پایگاه اطلاع‌رسانی رهبری به جوانان برای تحلیل رمز ماندگاری انقلاب

پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در فراخوانی از عموم جوانان خواست تا با توجه به بیانات رهبری درباره رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، تحلیل‌ها و نظرات‌شان را به نشانی الکترونیکی این پایگاه ارسال کنند.

40روز - 40سال اخلاص

در لحن سخن، شیوه نگاه، فرم رفتار، طعم سکوت و فضای تصمیماتمان، گرایش‌های درونی ما هویدا می شوند. یعنی گفتار و رفتار ما ویترین کالای درون ما هستند، راز اینکه بعضی در میدان روابط فردی و ارتباطات خانوادگی و تعاملات اجتماعی همواره از خود شخصیتی سست و بی سروته و پرتناقض  به نمایش می‌گذارند را باید در قلبشان و تمایلات نابالغ و کشش های بی موردشان جست وجو کرد.

نیک نامان

اگر بخواهیم 40سال گذشته و دوران پس ‌از انقلاب اسلامی ایران را با چهره‌های ماندگارش مرور کنیم، نام‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به ذهن می‌آیند؛چهره‌هایی که فصلی از تاریخ هستند یا با اقداماتی که انجام داده‌اند، جریان‌ساز شده‌اند.

اروپا سست عمل کرد

حسن روحانی در دیدار سفرا و رؤسای نمایندگی‌ها و سازمان‌های خارجی مقیم تهران به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا با همه توان به‌دنبال فشار و یاس‌آفرینی علیه ملت ایران بود، اما مردم ما متحدتر از همیشه است.

به داستان 23نفر وفادار بودم

مهدی جعفری با فیلم سینمایی 23نفر در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد و این فیلم تنها فیلم با موضوع دوران دفاع مقدس است که در روزهای جشنواره روی پرده رفته ‌و جزو 7فیلم منتخب از نگاه مردم تا به این روز بوده است.

پاسخ ظریف به ترامپ: ما مشغول جشن هستیم

موج بارش در شمال، هوای سفر در جنوب