• سه شنبه 13 آذر 1397
  • الثُّلاثَاء 25 ربیع الاول 1440
  • 2018 Dec 04

نقشه راه عبور از تحریم

در لایحه بودجه سال آینده، صادرات نفت کشور در محدوده یک تا یک و نیم میلیون بشکه در روز با قیمت 54 دلار تخمین زده شده، نرخ دلار به 5700 تومان افزایش یافته و به جز افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزد کارکنان دولت سایر هزینه‌های دولت افزایش نمی‌یابد
در سال جنگ اقتصادی و تحریم، دولت دوازدهم سند دخل‌وخرج خود در سال98 را نه صرفا انقباضی که به‌صورت مقاومتی تدوین کرده است.

سنگفرش‌های پاریس؛ شاهدان انقلاب و اعتراض

سنگفرش‌های خیابان‌های پاریس طی بیش از 200سال گذشته یگانه شاهد ماندگار جنگ، انقلاب و اعتراض‌ بوده‌اند؛ رویدادهایی که هربار سرنوشت فرانسه و مردمش را دگرگون کرده و به آن سمت و سوی تازه داده‌اند.

داستان میدان هفت تیر

«تهران، شهری برای همه». این جمله، مطلع برنامه‌های کلان شهردار کنونی پایتخت است.

یک از سه

پرسپولیس امروز میزبان ذوب‌آهن است؛ پس از این بازی، قرمز‌ها فقط 2 بازی تا پایان محرومیت تاریخی ‌شان فاصله دارند.
علی لاریجانی، رئیس مجلس در نشست خبری:

در کشور پولشویی داریم

عزم گفت‌وگوی ملی در کشور وجود دارد/ مسئله FATF با رفراندوم حل نمی‌شود
علی لاریجانی، رئیس مجلس در نشست دیروزش با خبرنگاران پرداختن به امور و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در زمان تحریم‌ها را مقدم بر هر کار دانست و تأکید کرد: همه باید برای حل مشکلات قدم برداریم.

تحول‌دیجیتال،پیشران توسعه شهرهای آسیایی

نشست تخصصی شهرهای هوشمند آسیایی همزمان با آخرین روز اجلاس شهرداران آسیایی ۲۰۱۸ در شهر غازین‌تپ ترکیه، با محوریت هوشمندی، تاب‌آوری و زیست‌پذیری شهرها برگزار شد.

حضور بسکتبال ایران در جام جهانی قطعی شد

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل فیلیپین به جام جهانی 2019چین صعود کرد. ایران و فیلیپین هر دو به برد در این بازی نیاز داشتند؛ ایران حضورش را قطعی می‌کرد و فیلیپین به صعود امیدوار می‌شد.
وضعیت ایران در بارندگی چگونه است؟

ای ابرخوش‌باران بیا

برای ما که پاییز سال گذشته تقریباً بارشی ندیدیم، بارش‌های امسال آنقدر خوب بوده که شاید خیال کنیم این باران‌ها جبران همه خشکسالی‌ها و بی‌آبی‌های گذشته است.

برای معلولان شهر بیشتر تلاش خواهم کرد