2
سه شنبه 13 آذر 1397
شماره 7543
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آیت الله آملی لاریجانی‌:انگلیس به ایران بدهکار است

حقوقی
آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفته است: با وجود تقاضای مکرر وزیر خارجه انگلیس برای ملاقات با مسئولان قضایی جمهوری اسلامی، هیچ‌یک از مسئولان دستگاه قضا وقت ملاقات ندادند تا امثال آقای هانت متوجه شوند با مردم و مسئولان ایران باید با لحن و ادبیات شایسته صحبت کنند.
ویژه
لغو سخنرانی‌های سیاسی و اجتماعی در دانشگاه‌ها امسال هم در آستانه 16آذر و روز دانشجو تکرار می‌شود و نهاد و ارگانی مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد.
2 ‌ماه بعد از بروز مشکل در تردد ایرانیان به صربستان حالا یک کشور دیگر برای ایرانیان مشکل ایجاد کرده تا وزارت خارجه ایران به رفتار گرجستان معترض شود.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نقض قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از سوی آمریکا به ادعای همتای آمریکایی خود علیه ایران در این مورد پاسخ داد.
علی لاریجانی، رئیس مجلس در نشست خبری:

در کشور پولشویی داریم

عزم گفت‌وگوی ملی در کشور وجود دارد/ مسئله FATF با رفراندوم حل نمی‌شود
مجلس
علی لاریجانی، رئیس مجلس در نشست دیروزش با خبرنگاران پرداختن به امور و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در زمان تحریم‌ها را مقدم بر هر کار دانست و تأکید کرد: همه باید برای حل مشکلات قدم برداریم.

منتجب‌نیا به‌دنبال تشکیل حزب

رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو سابق احزاب جمهوری اسلامی، مجمع روحانیون مبارز و اعتماد ملی از تشکیل یک حزب جدید خبر داد و گفت: مصلحت را در خداحافظی با حزب اعتماد ملی دیدم.
کنایه‌های قاسمی به هوک
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی در ارتباط با ادعای اخیر برایان هوک، رئیس گروه اقدام علیه ایران مبنی بر اینکه ایران طالبان را تجهیز می‌کند، گفت: آقای هوک هراز گاهی احتمالا به یاد دوران کودکی خود وارد این نوع بازی‌های کودکانه می‌شود و سخنانی بیان می‌کند که از بیخ و بن با هر استدلالی در تضاد است.
PDF ایران
کوتاه ایران
قول ظریف به هنیه/انتقاد فلاحت‌پیشه به بودجه دفاعی