• دو شنبه 30 مهر 1397
  • الإثْنَيْن 11 صفر 1440
  • 2018 Oct 22

راز دست‌های بسته دولتمردان

جهانگیری، شریعتمداری و آخوندی از جمله دولتمردانی هستند که در 2 روز اخیر از بسته‌بودن دستشان در تصمیم‌گیری سخن گفته‌اند
«چه‌کسی نمی‌گذارد؟» این پرسش افکار عمومی است در واکنش به این گفته معاون اول رئیس‌جمهوری که دیروز گفت: تا این لحظه حتی اجازه برکناری منشی خودش را هم نداشته است.
با تصویب شورای شهر تهران:

شهرسازی شیشه‌ای می‌شود

شورای شهر تهران این روزها به جد دنبال تکمیل اقداماتی است که می‌تواند به شفاف‌سازی در اداره شهر کمک کند.

سه‌گانه ترس و ناتوانی مدیران اجرایی

در مراسم امسال روز ملی صادرات معاون اول رئیس‌جمهوری از نداشتن قدرت، حتی برای تغییر منشی خود‌ سخن گفته، محمد شریعتمداری، وزیر سابق صنعت هم با تأکید بر ناتوانی مدیران میانی در اعمال تصمیمات درست، بر ضرورت بازگشت شجاعت به مدیران خادم تأکید کرده، اما باید دید این مشکل در چه مسائلی ریشه دارد.

میدانداری معلولان در ورزش و حضور در جامعه

یکی از نیازهای افراد معلول همانند سایر شهروندان یک جامعه داشتن فرصت برای حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و عرصه‌های عمومی است که این حضور می‌تواند در سطح استانی، کشوری، ملی و یا بین‌المللی باشد.

اقدامی اعتمادآفرین

انتشار مبلغ قرارداد‌های شهرداری که از قرارداد‌های یک میلیارد تومانی آغاز شد و اکنون به قرارداد‌های 250میلیون تومانی رسیده را می‌توان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

برگزاری دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» در آذرماه

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» در روزهای نوزدهم و بیستم آذر‌ماه 97در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

50 پله صعود تهران در 2سال آینده

واقعیت آن است که شهر‌های ایران، شفاف اداره نمی‌شوند. در این میان، مدیریت برخی از کلانشهرها پیشقدم شده‌اند تا فسادهای افسارگسیخته سالیان گذشته را به مرور مهار کنند و به سمت شفافیت قدم بردارند.
چرا در بعضی حرفه‌ها تعداد افراد سیگاری بیشتر است؟

نخِ آخر

پزشک‌ها، پرستارها، استادها و معلم‌ها، روزنامه نگارها و نویسنده‌ها، موسیقی‌دان‌ها، نقاش‌ها، عکاس‌ها، بازیگران، کارگردان‌ها، کارآگاه‌های جنایی، سیاستمداران و... همه آنها با جزئیات می‌دانند که سیگار با آنها چه می‌کند، اما چه اتفاقی می‌افتد که انگار آنها را چاره‌ای نیست؟ بارها تصمیم می‌گیرند.

میراث‌فرهنگی 27خانه تاریخی را از شهرداری شیراز پس گرفت