13
دو شنبه 30 مهر 1397
شماره 7510
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خوب شد غرق نشد!

وقتی بدون پنجه هم می‌شود پنجه طلایی شد
یادداشت یک
شاهین ایزدیار درست یکی از آن آدم‌هایی است که نشان می‌دهد چرا ورزش را باید پدیده‌ای مقدس دانست و یک‌قدم هم از این ادعای بزرگ کوتاه نیامد.
ویژه
روزگاری که بلیت‌فروشی مسابقات فوتبال در ایران به‌طور دستی انجام می‌شد،حداقل این امتیاز وجود داشت که آدم گردانندگان بازار سیاه در مسابقات مهم را به «چشم» می‌دید.
همین که احتمال فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده و بحث الزامات AFC برای برگزاری بازی نهایی در تهران به میان آمده...
یک لطیفه قدیمی در مورد بازپخش مکرر بازی ایران و استرالیا از تلویزیون وجود دارد که می‌گوید: «حالا آنقدر نشان بدهید که بالاخره توپ خداداد عزیزی برود بیرون».
پرویز هادی کشتی‌گیر وزن 125کیلو تیم ملی می‌توانست پس از 27سال دوباره ایران را صاحب مدال طلای سنگین وزن جهان کند
آرمین هادی‌پور، تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم ایران از تکواندوکار کره‌ای انتقام گرفت. او در رقابت‌های گرندپری پس از برتری مقابل «سرگیو سوزوکی» از ژاپن، «رامنارونگ ساوکویهاری» از تایلند، «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا و «گابریل تروتستا»ی اسپانیایی راهی مرحله نهایی شد.
تیه‌ری آنری در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش ناکام بود و شکست خورد. در هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فرانسه، موناکو که به‌تازگی هدایتش به تیه‌ری آنری- اسطوره فوتبال فرانسه- سپرده شده است، در زمین استراسبورگ تن به شکست 2 بر یک داد.

ال‌کلاسیکوی زخمی

مسی به‌دلیل مصدومیت و رونالدو به‌دلیل خروج از لالیگا ال‌کلاسیکو را تنها گذاشتند
مصائب یک قهرمان از دنیایی ناشناخته

مصائب یک قهرمان از دنیایی ناشناخته

دشواری‌های زندگی معلولان ایرانی در گفت‌وگویی متفاوت با شاهین ایزدیار؛ شناگری که در بازی‌های پارا آسیایی 6طلا و یک نقره گرفت
معجزه در دست طراحی
معجزه در دست طراحی
مقایسه ترکیب فعلی پرسپولیس با ترکیب این باشگاه در آخرین بازی خانگی با السد
بهترین نمایش این فصل استقلال، در جدال با سایپا در ورزشگاه تختی تهران رقم خورد؛ نمایشی که شباهت‌های زیادی به بازی‌های جذاب و تماشایی استقلال در فصل گذشته داشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فردا احتمالا عالیشاه فیکس نیست و این، نقطه آغاز چند تغییر اساسی در ارنج قرمزهاست
4بازی از هفته نهم لیگ دسته اول امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. مس کرمان تنها تیم بالای جدولی است که امروز در خرمشهر مهمان کارون اروند خواهد بود.