19
دو شنبه 30 مهر 1397
شماره 7510
سیاست
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تاج‌زاده: پرچمدار عبور از روحانی نمی‌شویم

دریچه
مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی که با سایت جماران داشته به تحلیل وضعیت دولت روحانی پرداخته و گفته است.
ویژه
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از حضور 4مقام ارشد دولتی در شورای نگهبان برای دفاع از ضرورت الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه ضمن رد ادعای اخیر آمریکا مبنی بر دخالت ایران در انتخات میان‌دوره‌ای آن کشور اظهار کرد.
یک مسئول عراقی اعلام کرد که جنگنده‌های روسی با کمک یک گروه اطلاعاتی وابسته به وزارت کشور عراق توانستند برنامه داعش برای نفوذ به ایران، ترکیه، عراق و برخی کشورهای اروپایی را خنثی کنند.
در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس مسعود پزشکیان، نایب رئیس اصلاح طلب مجلس نظاره گر مشاجره محسن کوهکن، عضو فراکسیون ولایی و محمد رضا تابش، عضو فراکسیون امید بود.

سراب آبان

سریال شکست‌پذیری‌های ترامپ درباره ایران نشان می‌دهد چرا روحانی و ظریف معتقدند آبان قرار نیست اتفاقی بیفتد
سیاست خارجی
«آبان‌ماه اتفاقی نمی‌افتد»؛ این ماحصل جمله‌ای بود که حسن روحانی، رئیس‌جمهور اخیرا چه در آمریکا و چه در ایران درخصوص آن سخن گفته است.
خیا‌لبافی‌های کریمی قدوسی

خیا‌لبافی‌های کریمی قدوسی

درپی ادعای جدید جواد کریمی‌قدوسی -نماینده مشهد- مبنی بر درخواست اعضای کابینه از مراجع عظام تقلید برای گفت‌وگو با رهبر معظم انقلاب و صدور فرمان مذاکره با آمریکا، شورای اطلاع‌رسانی دولت اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اخطار آبی به وزیر نیرو
اخطار آبی به وزیر نیرو
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر نیرو درباره حقابه کشاورزان قانع نشدند و به وی اخطار دادند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
بهرام پارسایی، نماینده شیراز در نطق میان دستور جلسه علنی دیروز مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باب تاریخ و میراث فرهنگی یادآور شد.