• شنبه 18 فروردین 1397
  • السَّبْت 21 رجب 1439
  • 2018 Apr 07

بازگشت‌نخبگان با‌رونق استارتاپ‌ها

پیدا کردن وقت مصاحبه میان جلسات مختلف و سخنرانی‌ها و مشغله سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور کاری بسیار سخت و طاقت‌فرساست. او با ۴۶ سال سن علاوه این سمت، رئیس بنیاد ملی نخبگان هم هست و به همین‌خاطر نامش برای خیلی از جوان‌های دانشجو و فعالان حوزه استارتاپ آشناست.

لاستیک در برابر گلوله

مرزهای شرقی غزه در روز گذشته برای چندمین‌بار شاهد رویارویی جوانان فلسطینی با نیروهای نظامی مسلح رژیم اسرائیل بود، درحالی‌که این بار و برخلاف هفته قبل، لاستیک‌های سوخته به جای گازهای اشک‌آور توجه خبرنگاران و عکاسان را به‌خود جلب می‌کردند.

«ضرورتِ امید»

یکی از اصلی‌ترین محورهای استراتژی جریان جنگ‌طلب و ضدایرانی در آمریکا، ایجاد حس بلاتکلیفی در فضای کسب‌وکارِ ایران و تشدید حس یأس و ناامیدی در افکار عمومی است.

حذف آزمون‌ سمپاد؛ یک شروع

آزمون‌های پرشمار و مکرر، با جهت‌دهی نادرست فرایندآموزشی، سطح کیفی این فرایند را در حد چند پرسش و پاسخ کاهش می‌دهد.

گردشگری داخلی؛ فرصت حمایت از کالای ایرانی

حمایت از گردشگری داخلی می‌تواند یکی از مصادیق و از مفاهیم ایده «حمایت از کالای ایرانی» باشد.

برنامه وزارت صنعت برای مقابله‌با ریسک خروج آمریکا از برجام

تازه‌ترین آمار بانک مرکزی از وضعیت رشد گروه صنایع و معادن نشان می‌دهد نرخ رشد این گروه که در 6ماه نخست سال گذشته 4.5درصد اعلام شده بود در 9ماه سال 96به 4.6درصد افزایش یافته است.

4 روز جست‌وجو برای نجات مرد گمشده درکویر

بیش از 100جست‌وجوگر از تیم‌های هلال‌احمر، مردم محلی، موتورسواران و تیم‌های آفرود در تلاشند تا آخرین عضو گروه گردشگری را که از چند روز پیش در کویر مرنجاب گم شده پیدا کنند.
وزیر بهداشت درگفت‌وگو با همشهری:

مردم بابت ادامه طرح تحول سلامت نگران نباشند

اجرای طرح تحول نظام سلامت _ به عنوان بزرگ‌‌ترین برنامه عملیاتی تحول درمانی کشور _ با روی‌کارآمدن دولت یازدهم، سبب شد که بسیاری از مشکلات مردم در این بخش، کاهش یابد.

رهبر معظم انقلاب: مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم است

سرباز نواب بودم

رؤسایی که از اصل افتادند

بستن تلگرام در روسیه به‌خاطر بی‌جواب ماندن درخواست سرویس اطلاعاتی