• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 دی 1400
کد مطلب : 150676
+
-

با مردم/ در همه شهرها خیابان‌های بزرگ به‌نام مدافعان سلامت شود

در همه مراکز استان‌ها یکی از خیابان‌ها یا اتوبان‌های بزرگ را به‌نام مدافعان سلامت نامگذاری کنند که همیشه و مخصوصا در این 2سال زحمات زیادی متحمل شده‌اند و بسیاری جانشان را فدای سلامت ملت کردند.
آقایی از تهران

  تکلیف ملک 300خانوار میدان معلم شهرری معلوم نشد
300خانوار ساکن در میدان معلم شهرری بعد از 18سال هنوز نه سند داریم و نه قسط‌بندی برای مالکان صورت گرفته است. متأسفانه در ادوار گذشته تبانی‌های بسیاری با سازنده صورت گرفته و ما همچنان بلاتکلیفیم.
سیادتی از شهرری

 تصادفات به‌دلیل استفاده از تلفن همراه زیادشده است
متأسفانه تصادفات به‌خاطر عدم‌رعایت فاصله و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی در اتوبان‌ها و خیابان‌ها بسیار زیادشده است که ضمن به بار آمدن خسارات جبران‌ناپذیر، باعث راهبندان و پخش خرده شیشه در کف خیابان و ایجاد بار ترافیکی سنگین و اتلاف وقت مردم می‌شود. پلیس راهور با مقصران این قبیل تصادفات برخورد شدیدتری کند و جنبه عمومی و اتلاف وقت مردم را برای اعمال جریمه در این تصادفات درنظر بگیرد.
پیوندی از تهران

 تا تلفات جانی نداده‌ایم محدودیت‌های اومیکرون آغاز شود
با اعلام رسمی نفوذ ویروس اومیکرون و افزایش روزافزون شمار مبتلایان به آن در ایران و جهان ستاد ملی مبارزه با کرونا قبل از آنکه دیر شود چاره‌سازی‌ جدی کند و اجازه ندهد تلفات جانی به بار‌ آید. منتظر محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا هستیم.
موسوی از شهرکرد

  مسئولان، گرانی را در نطفه خفه کنند
وقتی قیمت یک کالایی یکدفعه بالا می‌رود آن هم به‌گونه‌ای باورنکردنی، جا دارد مسئولان و مدیران محترم ارشد کشور با اقدام فوری و جهادی موضوع را بررسی عمیق کنند و قیمت را به وضع اولیه آن بازگردانند تا از تأثیرگذاری و سرایت گرانی به دیگر کالاها جلوگیری شود.
شانجانی از تهران

 دیوارنگاره‌های شهدا در سطح شهر کم است
دیوارنگاره‌های متبرک و مزین به تصویر شهدای عزیز در بعضی اماکن تهران کمتر دیده می‌شوند. بهتر است دست‌اندرکاران عزیز بنیاد شهید با همت شهرداری‌ها اقدام به این کارجهادی و معنوی بکنند.
نوح علی عسکرآبادی از تهران

  نظارت بر فضای مجازی ضروری است
هر چند که فیلترینگ به جهت آسیب به برخی مشاغل درست نیست اما جا دارد پلیس فتا و وزارت اطلاعات بیشتر مراقب شبکه‌های اجتماعی باشند که جامعه را به تباهی نکشانند.
شهرودی از تهران

  ساعات کار متروی شهرهای بزرگ افزایش یابد
از آنجا که حدود ساعت ۹ شب (۲۱)، تقریبا زمان تعطیلی اغلب اماکن و برگشت اکثر کسبه و مردم به منازل مسکونی خود از خرید و گردش و تفریح و کار است، ضروری است ساعات کار متروی شهرهای بزرگ مانند تهران و خصوصا اصفهان که هم‌اکنون تا همین ساعت است، برای رفاه حال شهروندان یکی، دو ساعت بیشتر از این افزایش یابد.
محمود بلیغیان از اصفهان

  برای خرید انواع دوچرخه برقی وام بدهند
دوچرخه‌های برقی جایگزین بسیار خوبی به‌جای موتورسیکلت‌های بنزینی و حتی اتومبیل‌های تک‌سرنشین برای تردد و جلوگیری از آلودگی هوا در شهرهای بزرگ مانند تهران و اصفهان هستند که باید برای تشویق مردم به استفاده از آن با ارزان کردن آنها و اعطای وام خرید از سوی دولت اقدام شود.
رضا از تهران

‌   خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک تا پایان کرونا برای اقامت مناسب نیست
براساس تصمیمات مسئولان، خوابگاه امام رضا (ع) در دانشگاه علوم پزشکی اراک بازگشایی شده که این موضوع با توجه به شیوع انواع بیماری‌های ویروسی ازجمله کرونا، اومیکرون، آنفلوآنزا و شبه‌آنفلوآنزا اصلا به صلاح نیست. تاکنون براساس اعلام آمار شورای صنفی تست چند دانشجو مثبت شده است. پیش از امتحانات و استقرار نصفه و نیمه دانشجویان وضعیت این است؛ وای به حال روزی که همه دانشجویان خوابگاهی در آن مستقر شوند. با توجه به رده سنی مستقر در خوابگاه که 20تا 30سال است از مسئولان تقاضا داریم در این خصوص تدبیری جدی داشته باشند و اجازه ندهند جان دانشجویان به خطر بیفتد.
نوریان از اراک


 

این خبر را به اشتراک بگذارید