• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
یکشنبه 7 آذر 1400
کد مطلب : 146668
+
-

هلاکت قاتل فراری با تیراندازی پلیس

هلاکت قاتل فراری با تیراندازی پلیس

مرد کینه جو که 2نفر را به‌قتل رسانده و یک‌نفر را نیز تا یک‌قدمی مرگ کشانده بود در شرایطی که در محاصره پلیس قرار داشت به‌سوی مأموران تیراندازی کرد و درنهایت با شلیک گلوله از پا درآمد تا پرونده شرارت هایش برای همیشه بسته شود.
به‌گزارش همشهری، جنایت‌های این مرد از سال99 در شیراز آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که مردی که در شهر کوار استان فارس مرتکب قتل شده بود، پس از آنکه اولیای دم مقتول حاضر به بخشش او نشدند، قصاص شد. مرد شرور که از نزدیکان این قاتل بود از آن زمان تهدیدها و شرارت‌هایش را آغاز کرد. طوری که سراغ یکی از اولیای دم پرونده رفت و او را مقابل چشمان پسرش با شلیک گلوله به‌قتل رساند و گریخت.
مدتی از این جنایت می‌گذشت و مرد شرور تحت تعقیب قرار داشت تا اینکه او این بار به شهرستان کوار رفت و یکی دیگر از خانواده مقتول را با شلیک گلوله به قتل رساند. او که قصد داشت به جنایت‌هایش ادامه دهد سومین قربانی‌اش را نیز انتخاب کرد. او باز هم سراغ یکی دیگر از اولیای دم رفت و او را هم هدف گلوله قرار داد اما سومین نفر با وجود اصابت گلوله به اعضای حیاتی‌اش به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.
مرد کینه‌جو با وجود اینکه 2نفر را به قتل رسانده و مرد دیگری را تا یک قدمی مرگ پیش برده بود اما همچنان فراری بود و هیچ‌کس از مخفیگاهش اطلاعی نداشت. از سویی اقدامات او موجب ایجاد رعب و وحشت در منطقه شده بود و در این شرایط بود که با پیشنهاد دادستانی مرکز استان فارس برای مدیریت این پرونده، کمیته مشترکی با حضور سربازان گمنام امام زمان(عج)، پلیس آگاهی استان و نظارت معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز تشکیل شد. از آن به بعد مأموران سایه به سایه در تعقیب قاتل فراری بودند تا اینکه جمعه شب مأموران پلیس آگاهی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مجرم خطرناک در یک مجتمع مسکونی در شیراز مخفی شده است. در این شرایط بود که مأموران این ساختمان را محاصره کردند و به‌دنبال راهی بودند تا بدون درگیری متهم را دستگیر کنند اما او که متوجه حضور مأموران شده بود شروع به تیراندازی کرد. در این درگیری که دقایقی به طول انجامید مأموران پس از آنکه متهم حاضر نشد خودش را تسلیم کند او را هدف گلوله قرار داده و از پا درآوردند.
سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در این‌باره گفت: جمعه شب قاتل فراری که 2نفر را کشته و یک نفر را مجروح کرده بود، در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس آگاهی فارس در شیراز به هلاکت رسید. او ادامه داد: با از پای درآمدن این قاتل فراری گره 2پرونده قتل در شهرستان‌های شیراز و کوار باز شده و به اقدامات مجرمانه و جنایتکارانه وی که باعث نارضایتی مردم در این دو شهرستان شده بود پایان داده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید