21
سه شنبه 19 مرداد 1400
شماره 8289
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشف پیکر نوجوان مفقود شده در سیلاب کلیبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۲ساله که در جریان وقوع سیلاب در کلیبر مفقود شده بود، خبر داد.
ویژه
این روزها مدام خبرهایی از واردات واکسن می‌شنویم. برای منِ شهروند فرقی ندارد که واکسن از چه کانالی وارد می‌شود فقط مهم این است که وارد و فراگیر تزریق شود.
مرد کلاهبردار پس از سال‌ها کار کردن به‌عنوان دستیار پزشک زیبایی تصمیم گرفت خودش مطبی راه‌اندازی کرده و با عنوان جراح زیبایی شروع به طبابت و کلاهبرداری از مردم کند.
داخلی
​​​​​​​3کارگر کارخانه تولید خودرو قصد داشتند با انجام حفاری، عمق چاهی را که در محل کارشان قرار دارد بیشتر کنند اما داخل آن سقوط کردند و یکی از آنها جانش را از دست داد.
حادثه هولناک ارومیه افکار عمومی را جریحه دار کرد

عامل زیر گرفتن 2زن به‌بهانه بدحجابی دستگیر شد

رویداد
مرد خشمگینی که به‌بهانه بدحجابی با 2زن در ارومیه درگیر شده بود در اقدامی عجیب آنها را با خودرواش زیر گرفت.
فریب 80نفر با رسیدساز جعلی

فریب 80نفر با رسیدساز جعلی

​​​​​​​2مرد با شناسایی افرادی که قصد فروش گوشی، تبلت، دوربین عکاسی و... را در سایت دیوار داشتند، در نقش خریدار وارد ماجرا می‌شدند و با استفاده از نرم افزار رسیدساز جعلی دست به کلاهبرداری‌های میلیونی می‌زدند.
برسد به‌دست رئیس‌جمهور
برسد به‌دست رئیس‌جمهور
جناب آقای رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا خواهان «طرح جامع» تحول در مبارزه با کرونا شدند و سرفصل‌های چنان طرحی را چنین اعلام کردند...
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه، پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «استفاده از مانیتورهای مترو توسط دستفروشان»، در ستون با مردم روز دهم تیرماه، پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر از مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه موافق حضور دستفروشان در قطارها و ایستگاه‌های خطوط هفتگانه مترو نبوده و برای این افراد که آرامش را از مسافران محترم مترو گرفته‌اند، باید چاره‌ای اندیشید و این شرکت نیز چنین هدفی را دنبال می‌کند.