• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68568
+
-

تصمیم هولناک پدر خانواده برای قتل همسر و 2فرزندش


مردی در جریان جنایتی هولناک همسر و 2فرزندش را به قتل رساند و قصد داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد اما در اجرای آخرین مرحله از نقشه‌اش ناکام ماند و به بیمارستان منتقل شد.
این حادثه هولناک پنجشنبه‌ شب در خیابان امام شهرستان آران و بیدگل اتفاق افتاد. به مأموران پلیس خبر رسید که سر و صدای زیادی از خانه‌ای به گوش رسیده و به‌نظر می‌رسد در آنجا درگیری رخ داده است. دقایقی بعد وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند دیگر صدایی به گوش نمی‌رسید و سکوت عجیبی آنجا را فراگرفته بود. در آنجا زن و شوهری همراه 2 فرزندشان زندگی می‌کردند و تحقیق از همسایه‌ها حاکی از آن بود که این زن و شوهر مدتی بود که با یکدیگر دچار اختلاف شده‌اند. مأموران هنگام ورود به این خانه با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند.
در گوشه‌ای از خانه پیکر بی‌جان 2فرزند خانواده افتاده بود. کمی آن طرف‌تر هم مادر خانواده روی زمین افتاده و جانش را از دست داده بود. شواهد نشان می‌داد جنایت هولناکی رخ داده است اما هنوز معلوم نبود عامل این جنایت چه‌کسی است. وقتی مأموران وارد بخش دیگری از این خانه شدند پاسخ پرسش‌هایشان را به‌دست آوردند. پدر خانواده درحالی‌که به‌شدت مجروح شده بود روی زمین افتاده بود و شواهد حاکی از آن بود که او همسر و فرزندانش را به قتل رسانده و با هدف پایان دادن به زندگی خودش دست به‌خودزنی زده است.
در این شرایط بود که فورا از اورژانس درخواست کمک شد و با حضور امدادگران این مرد به بیمارستان منتقل شد و از مرگ نجات یافت. ‌محسن مشتاق، مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آران و بیدگل در این‌باره به ایسنا گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که پدر خانواده از افراد غیربومی ساکن آران و بیدگل بود که دست به چنین اقدامی زده است. او ادامه داد: پس از این حادثه پدر خانواده از سوی پلیس تحت نظر به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبودی برای تکمیل پرونده تحت بازجویی قرار گیرد. به‌گفته وی، انگیزه این مرد از قتل اعضای خانواده‌اش اختلافات خانوادگی بوده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید