11
دو شنبه 10 آذر 1399
شماره 8098
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
استارتاپ اسپانیایی کاتو Katoo که کارش تسهیل کردن روابط بین رستوران‌ها و تامین‌کنندگان است، با چندین سرمایه‌گذار بین‌المللی، یک دور سرمایه‌گذاری 3میلیون یورویی را بسته است.
برای کسانی که عشق شعر و شاعری دارند، اما استعداد و مهارت آن را در خود نمی‌دیده‌اند، گوگل ابزاری را به نام Verse by Verse ارائه کرده است که کمک می‌کند محبوب‌ترین ابیات توسط فرد سراییده شود.

تلاش چین برای عوض کردن داستان کرونا

روزنامه گاردین گزارش داده مقام‌های چین با استفاده از انتشار مقالات علمی و کمپین‌های شبکه‌‌اجتماعی تلاش دارند خود را از اتهام شروع پاندمی کرونا از این کشور تبرئه کنند
دانش
تقریبا یک سال از شناسایی نخستین مورد بیماری نگران‌کننده کووید-19در شهر ووهان چین گذشته است اما به‌نظر می‌رسد چینی‌ها با انتشار مقاله در ژورنال‌های علمی ازجمله لنست و کمپین رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به‌دنبال اتهام‌زدایی از خود به‌عنوان منشا این بیماری همه‌گیر جهانی هستند.
پدال کمکی بدون باتری برای دوچرخه

پدال کمکی بدون باتری برای دوچرخه

یک مخترع می‌گوید چرخی ساخته که می‌تواند بدون نیاز به موتور الکتریکی به دوچرخه سوارها در پیمودن مسیرهای سخت کمک کند
یک مخترع ایرلندی ادعا می‌کند چرخی را برای دوچرخه اختراع کرده که با ارائه یک دستیار رکاب‌زن و بدون نیاز به موتور کار می‌کند.
قهوه لاته، ویندوز را متحول می‌کند؟
شرکت مایکروسافت در حال اجرای پروژه‌ای با نام Latte یا همان قهوه لاته مشهور است که براساس آن، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌توانند اپلیکیشن‌های اندروید خود را با کمترین تغییر در کدها در ویندوز 10اجرا کنند.