19
دو شنبه 10 آذر 1399
شماره 8098
جهان
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزارت دارایی آمریکا‌ماه گذشته، جبران باسیل، سیاستمدار سرشناس لبنانی و داماد میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان را تحریم کرد. باسیل، وزیر خارجه پیشین لبنان و رهبر حزب جنبش میهنی آزاد، از احزاب مسیحی متحد با حزب‌الله لبنان است.
مجله اسپکتیتور با مرور وضعیت بحران کرونا در انگلیس، این سؤال را مطرح کرده که بعد از شکست ویروس، آیا زخم‌های این کشور می‌تواند التیام پیدا کند؟
گزارش2
نام جریان صدر و بدنه مردمی آن از سال2016 به اعتراضات خیابانی گره خورده است؛ اعتراضاتی که در تاریخ عراق بعد از صدام بی‌سابقه بود و برای نخستین‌بار، علیه کلیت احزاب حاکم بر این کشور قدرت‌نمایی می‌کرد.

پایان باز سناریوی انتخاباتی ترامپ

دونالد ترامپ قصد دارد با اعلام زودهنگام خبر نامزدی‌اش در انتخابات 2024، شوک تازه‌ای به انتخابات 2020 و روند انتقال قدرت به بایدن وارد کند
گزارش
دونالد ترامپ که این روزها رؤیای ریاست‌جمهوری دوباره‌اش را نقش بر آب می‌بیند، در اندیشه شرکت در انتخابات2024 است تا هم مرهمی بر ناکامی‌های اخیرش باشد، هم ثابت کند که به این زودی‌ها خیال ندارد صحنه سیاست را ترک کند.
PDF جهان
کوتاه جهان
ملاقات اخیر بین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی که برای نخستین بار انجام می‌شد، این پیام را فرستاد که این دو همچنان به مهار دشمن مشترکشان یعنی ایران متعهد هستند.