56
سه شنبه 9 مهر 1398
شماره 7773
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوگرایی‌های بدون محتوا در موسیقی

رجبلو: درک ابعاد، ساختار و ویژگی‌های موسیقی ایرانی نیازمند فراگیری اصول نظری آن است
هنری
هفته گذشته کارگاه آموزشی پژوهشی «شیوه‌های سنتورنوازی» با سخنرانی و اجرای علی پاشا رجبلو، موسیقیدان، مدرس موسیقی و نوازنده سنتور، به همت انجمن موسیقی همدان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار شد. به همین بهانه درباره اهداف این کارگاه با وی گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
اخبار ویژه
معاون حمل‌و‌نقل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان با بیان این‌که امسال پیش‌بینی اعزام زائران بین 5/2 تا ۳ میلیون نفر خواهد بود
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک صد میلیون ریالی خیرین در طرح «مشق مهربانی» خبر داد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: امسال ۲۰۲ هکتار از اراضی این استان در ۸۴ فقره آتش‌سوزی طعمه حریق شد.
رئیس روابط عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان اظهار کرد: مصرف بنزین در این استان طی ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافت.
اجلاس جهانی راه ابریشم در حالی روز یکشنبه به کار خود پایان داد که تاسیس دفتر منطقه‌ای یونسکو در همدان و پیگیری ثبت جهانی یکی از آثار تاریخی همدان دستاورد بزرگ آن محسوب می‌شود.

امید پرواز بر باند فرودگاه قزوین

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار: راه‌اندازی فرودگاه کوچک در قزوین در دستور کار قرار گرفته است
توسعه
در جنوب شرق قزوین فرودگاه کوچکی است که بیشتر کاربری کشاورزی دارد و در موارد ضروری برای سم‌پاشی اراضی کشاورزی و باغی استان مورد استفاده قرار می‌گیرد هرچند نقش پررنگ آن را در حوادثی همچون زلزله رودبار برای انتقال خدمات نمی‌توان نادیده گرفت.
پسماند‌های روی همچنان بدون متولی

پسماند‌های روی همچنان بدون متولی

مسئولان زنجان می‌گویند باید در‌آمد حاصل از بازیافت پسماندهای روی به این استان اختصاص یابد
انباشت حدود 5 تا 7 میلیو‌ن تن پسماند روی برآوردی است که مسئولان شهر زنجان از فعالیت شهرک تخصصی روی شهر زنجان در 5 کیلو‌متری این شهر دارند.

آب و خاک زنجان آلوده نیست

گفت‌وگو
شهرک تخصصی روی در 5 کیلو‌متری شهر زنجان قرار دارد.
PDF سه شنبه 9 مهر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین بیان کرد: بیمه سلامت سالانه ۱۰ میلیارد تومان هزینه داروی ۶۸۰ بیمار خاص استان را پرداخت می‌کند.
در سال جاری ۱۹۰ میلیارد ریال برای خرید دستگاه‌ها و نوسازی ناوگان سازمان آتش‌نشانی قزوین اختصاص یافته است، البته تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله بسیار زیادی وجود دارد.