• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82074
+
-

افزایش مصرف بنزین در زنجان

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان اظهار کرد: مصرف بنزین در این استان طی ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافت. 

مصطفی برجی در گفت‌و‌گو با ایرنا علت افزایش مصرف بنزین را در استان افزایش ترددهای جاده‌ای عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۳۰ میلیون لیتر بنزین طی ۶ ماه اول سال جاری در استان توزیع شد. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 2/9 درصدی داشته است. 

وی از همشهریان خواست در مصرف این فراورده یارانه‌ای صرفه‌جویی کنند و افزود: ایران در تولید بنزین به خودکفایی کامل رسیده است و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان با آمادگی کامل در برنامه‌‌ریزی، تأمین و توزیع بنزین مورد نیاز استان در سطح جایگاه‌ها اهتمام لازم را دارد. 

مسئول بازرسی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان همچنین به تسویه‌حساب سیستمی با فروشندگان فراوده‌های نفتی روستایی استان اشاره کرد و ادامه داد: توزیع کلیه فراورده‌های نفتی از طریق سامانه‌های سیستمی انجام می‌شود. 

مهدی مظفر گفت: در حال حاضر فروشندگان روستایی فراورده‌های نفتی موظفند معادل سوخت دریافتی از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی برای ابطال کالابرگ نفت سفید و حواله نفت‌گاز اقدام کنند. هرگونه کسری در این زمینه به تعیین غرامت سنگین برای آنان منجر می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید