21
سه شنبه 9 مهر 1398
شماره 7773
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

انباشت زباله وضعیت بسیار بدی در روستای فولادمحله سمنان ایجاد کرده و در فضای این روستا نمی‌توان تنفس کرد.
ویژه
چند روز پس از قطع انگشت نوزاد تازه به دنیا آمده در بیمارستانی در شهریار، فرماندار این شهر از تعقیب پرستار خاطی خبر می‌دهد.
صاعقه در یک روز جان دست‌کم 4نفر را در جنوب کشور گرفت.
مرد شیاد برای معافیت سربازان مدارک پزشکی جعل می‌کرد اما سرانجام دستش رو و دستگیر شد.
داخلی
زن جوان چشمش که به آگهی فروش خانه ویلایی در سایت دیوار افتاد، با شماره‌ای که پای آگهی نوشته شده بود، تماس گرفت و برای دیدن خانه راهی آنجا شد اما در دام سیاهی گرفتار شد که 8مرد افغانستانی برایش پهن کرده بودند.

راننده طمعکار، سارق پول‌‌های گردشگر چینی

راننده جوان که قرار بود مکان‌های تاریخی را به گردشگر چینی نشان دهد، وقتی کیف وی را روی صندلی ماشین دید وسوسه شد و دست به سرقت 11هزار یورویی زد.
13مصدوم در تصادف مینی‌بوس با درخت

13مصدوم در تصادف مینی‌بوس با درخت

برخورد مینی‌بوس با درختی تنومند در شرق تهران موجب مصدومیت 13نفر از سرنشینان آن شد.
سنگ‌نورد هشت‌ساله همچنان در بیمارستان
سنگ‌نورد هشت‌ساله همچنان در بیمارستان
چند روز پس از سقوط هولناک آرمان غیاثی، سنگ‌نورد هشت‌ساله اصفهانی او همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و تلاش‌ها برای نجات وی ادامه دارد.
کوتاه از حادثه
پرونده اختلاف 4ساله 2طایفه در یکی از روستاهای کرمانشاه که منجر به قتل 6نفر شده بود با صلح و سازش مختومه شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی‌سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌دنبال درج پیام مردمی با عنوان «خط ممتد جاده قزوین – رشت در محدوده کوهین استاندارد نیست» پاسخ داده است: «ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند: خط‌کشی محورهای مواصلاتی با توجه به توپوگرافی، شیب طولی و شعاع دید و براساس جدول 5-2 فصل 5 آیین‌نامه ایمنی راه‌ها نشریه 3-267 با هدف پیشگیری از برخوردهای رخ به رخ و افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای انجام می‌شود، با این حال با عنایت به دریافت پیام هموطن گرامی موضوع بررسی، بازنگری و اصلاح وضعیت خط‌کشی در این محور به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین اعلام شده است تا نسبت به بررسی و اصلاح موارد احتمالی و مورد نیاز اقدام شود.
2سارق مسلح که به اتهام سرقت گوشی موبایل شهروندی، تحت تعقیب قرار گرفته بودند در درگیری مسلحانه با مأموران هدف گلوله قرار گرفتند و جان باختند.