54
شنبه 19 مرداد 1398
شماره 7732
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیشتازی استان در تولید 10 محصول کشاورزی

در استان چهارمحال و بختیاری
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این استان در تولید ۱۰ محصول کشاورزی در کشور پیشتاز است،، گفت: بین ۱۵ تا ۲۰ درصد تولیدات کشاورزی کشور در این استان تولید
اخبار ویژه
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان سامان با حکم قضایی تخریب شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اصفهان گفت: بیش از ۱۶۰ رویداد و جشنواره گردشگری برای سال ۹۸ این استان پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در حال تجهیز است و برای برگزاری این بازی‌ها آمادگی کامل دارد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان، اقتصاد مبتنی بر نفت را عامل مغفول ماندن سایر بخش‌های اقتصادی در کشورمان دانست و از ایجاد مسیر جدید گردشگری در 5 شهر کویری ایران خبر داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  اصفهان گفت: پایین بودن سطح حقوق و دستمزد به عنوان یکی از معضلات اقتصاد کشور موجب خروج دانشجویان از کشور شده است.
نشست شورای تامین و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور که روز قبل به استان سفر کرده بود و مسئولان استان برگزار شد.

پروانه‌های طلایی در راه اصفهان

سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 28 مرداد تا 4 شهریور در اصفهان برگزار می‌شود
جشنواره
کم‌کم صدای بال زدن پروانه‌های طلایی و رنگارنگ جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شنیده می‌شود
کارگاه‌های یزد ایمن‌تر شد

کارگاه‌های یزد ایمن‌تر شد

بخشی از کم شدن آمار حوادث کار مربوط به کاهش فعالیت کارگاه‌های استان به‌ویژه در بخش صنعت است
استان یزد به علت ماهیت صنعتی و معدنی، همواره با خبرهایی مبنی بر بروز حوادث کار مواجه است که البته بیشترین تعداد آن در بخش صنعت و تولید است.
«مهرگرد» روستای ملی شد

«مهرگرد» روستای ملی شد

روستای مهرگرد از توابع شهرستان سمیرم به‌عنوان روستای ملی صنایع‌دستی در رشته «بافته‌های داری» انتخاب شد.

شناسایی ۱۵۵ محل حادثه‌‌خیز در جاده‌های برون‌شهری

در استان یزد
فرمانده پلیس راه یزد گفت: تاکنون ۱۵۵ محل وقوع حادثه‌ در جاده‌های برون‌شهری استان شناسایی شده است که تا پایان سال ۱۳۹۸ حدود ۴۵ نقطه با همکاری سایر دستگاه‌ها اصلاح می‌شود.
PDF شنبه 19 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
اجرای طرح پایش ارتباطات و جمع‌آوری اطلاعات روستاهای بالای 20 خانوار استان یزد پایان یافت.
کارشناس ثبت آثار ناملموس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد گفت: ۱۳ اثر ناملموس این استان در فهرست آثار ملی کشور، ثبت و به مسئولان ارشد استان ابلاغ شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این استان در تولید ۱۰ محصول کشاورزی در کشور پیشتاز است،، گفت: بین ۱۵ تا ۲۰ درصد تولیدات کشاورزی کشور در این استان تولید