2
شنبه 19 مرداد 1398
شماره 7732
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اتهام امنیتی از سر خبرنگاران حذف می‌شود؟

با دستور حجت‌الاسلام رئیسی ۲۷پرونده که با شکایت دادستانی علیه فعالان رسانه‌ای در جریان بود، مختومه شد
قضایی
در 2روز گذشته «روز خبرنگار» به‌رغم استمرار بازداشت خبرنگاران در حبس و حتی اعلام دستگیری یک عکاس خبری از سوی مسئولان، مورد توجه قرار گرفت.
ویژه
سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات با اشاره به تحریم‌های آمریکا در سخنانی گفت: آقای ترامپ با این نقض عهد، به آخرین شانس‌های خود برای مذاکره با ایران، تیر خلاص زد و آرزوی مذاکره با ایران را با خود به گور خواهد برد.
عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران در گفت‌وگو با فارس درخصوص صحت و سقم برخی شایعات مطرح شده درباره بازداشت  وی، گفت: این موضوعات از اساس کذب است و صحت ندارد.

تلاش برای حذف ظریف از فضای مجازی

دیپلماسی
یک هفته بعد از اعلام رسمی تحریم وزیر امور خارجه ایران حالا تندروهای آمریکایی درصدد تعمیم تحریم ظریف به شبکه‌های اجتماعی و حذف حساب‌های کاربری متعلق به او هستند.

رئیسی: سوءظن و حسن‌ظن بیجا آفت است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در همایش روز حفاظت و اطلاعات، سوءظن بیجا و همچنین حسن‌ظن بیجا را آفت کار مجموعه‌های اطلاعاتی دانست و در ادامه با بیان اینکه کوچک‌ترین فساد در قوه قضاییه، نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی یک آسیب برای نظام است، تصریح کرد: دستگاه قضایی، پیشانی عدالت است.
میثاق انتخاباتی به میزبانی وزارت کشور
رحمانی فضلی: دغدغه گروه‌های سیاسی رعایت بی‌طرفی و پرهیز از مداخله بی‌مورد است
مأموریت‌های وزارت کشور صرف تهیه و توزیع تعرفه‌های انتخاباتی یا آموزش مجریان انتخاباتی محدود نمانده‌اند.
علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان که گفته بود «ما برای کسی فرش قرمز پهن نمی‌کنیم»، با بیان اینکه آقای عارف برای رأی‌آوری آقای کدخدایی در مجلس خیلی تلاش کرد و برای این موضوع زیر سؤال قرار گرفت، افزود: دلیل حمایت آقای عارف صحبتی بود که با آقای کدخدایی در فراکسیون داشتند، آقای کدخدایی آنجا قول داده بود که نقایص قانونی را برطرف خواهند کرد اما امروز و با این اظهارات کسی که دارد زیر قولش می‌زند، آقای کدخدایی است. خبرآنلاین