54
چهار شنبه 12 تیر 1398
شماره 7700
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فاطمه معصومه الگوی علم و عفاف

یادداشت
سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر فرصت مناسبی است که آثار و برکات وجودی آن حضرت در قم و نقش الگو بودن زندگی ایشان برای دختران را بازخوانی کنیم.
اخبار ویژه
سرپرست پلیس امنیت عمومی البرز از اجرای طرح ویژه نظارت بر واحدهای عرضه البسه نامتعارف در استان خبر داد.
آزمون سراسری دانشگاه‌ها هر سال تب و تاب خاصی به همراه دارد، هرچند که در این سال‌ها به واسطه مشکلات اقتصادی، بازار کار چندان با رشته‌های تحصیلی آموزش عالی منطبق نیست، اما بنا به گفته برخی کارشناسان، کنکور می‌تواند فرصتی برای زندگی هدفمند، تغییر ذائقه فکری و سبک زندگی اجتماعی تلقی شود.
تیم فوتبال گل ریحان، تنها تیم البرزی شرکت‌کننده در لیگ دسته یک کشور که درگیر حاشیه‌هایی شده بود، توانست بار دیگر آرامش خود را بازیابد.
پویش صاحبخانه خوب با هدف حمایت هرچه بیشتر از خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینیره استان البرز تشکیل شد.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: ۱۶ هزار و ۹۴۶ کیلوگرم انواع فراورده خام دامی طی سه ماهه اول سال جاری در این استان معدوم شده است.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان البرز گفت: متهم پرونده تولید شیر غیرمجاز در البرز به 5 سال حبس محکوم شد.
شهرها در سرتاسر دنیا می‌توانند برای خودشان برندسازی کنند تا به این صورت به عنوان برند شهری و مکانی قدرتمند شناخته شوند و با سایر شهرها و مکان‌ها رقابت کنند.

حرکت چرخ تولید در البرز

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز: رفع موانع پیش روی 194 واحد تولیدی استان بررسی شد
خبر
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: 194 واحد تولیدی این استان در 3 ماهه نخست امسال با هدف رفع موانع پیش روی تولید و تسهیلگری برای رونق اقتصادی این واحدها، بررسی شد.
آخرین تفریح

آخرین تفریح

از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ حادثه مرگ‌آور در رودخانه‌های کرج، طالقان، کردان و فردیس گزارش شده است
اینجا استان البرز است؛ سرزمینی کوهستانی با کوهپایه و بخشی از آن هم دشت و بیابان است، اما ذوب شدن برف‌ها در ارتفاعات، رودخانه‌هایی جاری ساخته که به آنها آب‌های خروشان می‌گویند.

سرنوشت یک پرونده قتل

رئیس دادگستری استان البرز آخرین وضعیت پرونده قتل یک جوان در اغتشاشات سال گذشته در کرج را تشریح کرد.

دستگیری 5 نفر در یکی از مناطق شهرداری کرج

خبر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت 5 نفر در یکی از مناطق شهرداری کرج خبر داد.
PDF چهارشنبه 12 تیر 1398
کوتاه البرز
عالیت‌های علمی و پژوهشی از حوزه‌هایی است که سازمان‌های مردم‌نهاد استان البرز به صورت تخصصی به آن پرداخته و نخبه‌های بسیاری را از این طریق پرورش و یا جذب می‌کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: تا پایان سال جاری 9/99 درصد از مشترکان این استان از نعمت گاز بهره‌‌مند می‌شوند.
سخنگوی شورای شهر کرج گفت: حفر200 حلقه چاه در مناطق مختلف شهر از لوایحی بود که در جلسه شورای شهر مطرح شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: طی هفته گذشته نیروهای عملیاتی این مرکز 1385 بیمار را به مراکز درمانی استان انتقال دادند.