شرکت فولکسواگن روز گذشته با اضافه کردن۱۵۰۰ خودروی الکتریکی گلف خود به سرویس مشهور به We Share گام جدیدی برای گسترش استفاده از خودروهای پاک برداشت تا نمونه جدیدی از این ایده استارتاپی در جهان باشد.
کمپین جدیدی برای تشویق کودکان به علمآموزی راه افتاده است؛ کاری که سالهاست شهرهای بزرگ دنیا در حال بهرهبردن از آن هستند
مرکز علم، موزه علم و صنعت، موزه علم یا شهر علم و فناوری؛ همه اینها بر یک مفهوم خاص و ثابت دلالت میکند؛ شهرکها و نمایشگاههایی که کارشان علاقهمند کردن کودکان و نوجوانان به مفاهیم علمی است.