56
چهار شنبه 12 تیر 1398
شماره 7700
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فاطمه معصومه الگوی علم و عفاف

یادداشت
سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومهس و روز دختر فرصت مناسبی است که آثار و برکات وجودی آن حضرت در قم و نقش الگو بودن زندگی ایشان برای دختران را بازخوانی کنیم.
اخبار ویژه
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دوربرگردان میدان سیدحسن نصرالله با اعتبار 25 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۶۹ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلیل بدهی در تملک بانک‌ها هستند
رئیس دامپزشکی شهرستان بهار از آغاز طرح رایگان واکسیناسیون تب مالت در این شهرستان خبر داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با ایجاد بسترهای مهم زیربنایی و حمایت‌های لازم در استان قزوین ۶۳۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی محقق شده است.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید 3 هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
فرماندار شهرستان البرز با بیان این‌که در حال حاضر برای عضو شورای شهر محمدیه حکمی اجرا نشده است، گفت: یک هفته زمان برای بررسی وجود دارد و ممکن است در این هفته حکم تغییر کند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی ۲۱ تا ۲۵ مرداد امسال با حضور همه اقوام ایرانی در زنجان برگزار می‌شود.
مدیر تنظیم بازار محصولات اساسی جهاد کشاورزی قزوین گفت: در 3 ماه نخست امسال 6۴۲۳ تن انواع کالای اساسی با نرخ مصوب دولتی تنظیم بازار در استان توزیع و عرضه شد.
معاون علمی رئیس‌جمهوری در سفر به استان تاکید کرد

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان زنجان

نمایشگاه
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش‌بنیان و افتتاح نمایشگاه محصولات این شرکت‌ها روز سه‌شنبه وارد استان زنجان شد.
حل مشکلات شهری بدون مراجعه به شهرداری

حل مشکلات شهری بدون مراجعه به شهرداری

در 9 ماه اخیر به 12 هزار مشکل شهری مردم از طریق سامانه تلفنی 137 رسیدگی شده است
یادتان هست تا پارسال برای ثبت و پیگیری یک درخواست هرچند کوچک مانند لکه‌گیری آسفالت یک معبر در شهرداری چقدر باید نامه‌نگاری می‌کردیم یا از پله‌های شهرداری بالا و پایین می‌رفتیم تا شاید کارمان راه بیفتد؟
قزوین مقصد محبوب مسافران تابستانی

قزوین مقصد محبوب مسافران تابستانی

معاون استاندار: تبدیل قزوین از معبر به مقصد گردشگری را در کارگروه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر دنبال می‌کنیم
بسیاری از مردم در گرمای آزاردهنده تابستان هوس می‌کنند به مناطق ییلاقی و خوش آب‌وهوا سفر کنند.
23 میلیارد تومان برای حفظ منابع طبیعی زنجان
23 میلیارد تومان برای حفظ منابع طبیعی زنجان
این اعتبار برای اجرای طرح‌های کنترل سیلاب، تغذیه آب‌های زیرزمینی، جلوگیری از فرسایش خاک و احیای مراتع استفاده می‌شود
آبخیزداری یکی از مؤثرترین راهکارها و اقدامات برای حفاظت از منابع آب و خاک است و می‌تواند به عنوان زیربنای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در برنامه‌های توسعه کشور مورد توجه قرار بگیرد.

راه اندازی بزرگ‌ترین تولیدی کفش زنانه در غرب کشور

تولید
بزرگ‌ترین واحد تولیدی کفش زنانه غرب کشور در سال «رونق تولید» توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد و برای 150 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرد.

کمبود 100 آتش نشان در شهر

در شهر
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به جمعیت قریب به 500 هزار نفری شهر زنجان گفت: برای پوشش مناسب جمعیت شهری به 100 نیروی آتش‌نشان دیگر نیاز داریم.
PDF چهارشنبه 12 تیر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مسئول نظام بهره‎برداری تعاون روستایی استان همدان گفت: طرح ارتقای بهره‌وری محصولات کشاورزی در نظام‌های بهره‌برداری استان همدان در حال اجراست.
رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ملایر پیش‌بینی کرد در سال زراعی جاری حدود ۷۰ هزار تن گندم، ۲۵ هزار تن جو و در مجموع ۹۵ هزار تن غلات از مزارع این شهرستان برداشت شود.
4 ورزشکار باسابقه و قهرمان رشته کاتای جودو همدان برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی و آسیایی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی دعوت شدند.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال زراعی جاری ۱۶۷ هزار اصله نهال گل محمدی یارانه‌دار میان متقاضیان این استان توزیع شد.