05
یکشنبه 15 مرداد 1402
شماره 8847
شهرنگار 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهدا تکیه‌گاه جامعه اسلامی هستند

شهردار تهران: مسیر محور مقاومت و شهدای مقاومت بزرگ‌ترین دارایی ما هستند و باید از این دارایی استفاده کنیم
دریچه
اولین همایش مدیران گلزارهای شهدای کشورهای جبهه مقاومت به میزبانی سازمان بهشت‌زهرا س برگزار شد .
ویژه
به‌رغم اینکه آموزش و پرورش برای شهریه مدارس نرخ مشخصی را مصوب و اعلام کرده برخی مدارس سلیقه‌ای عمل می‌کنند و شهریه را حتی تا 50درصد بالاتر مطالبه می‌کنند.
احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری: ۲۰مددسرای شهر تهران با ظرفیت ۲هزار نفر به شکل ۲۴ساعته پذیرای تمامی آسیب‌دیدگان اجتماعی پایتخت هستند.
شهر
با حضور تیم ممیزی سامانه HSE شهرداری تهران در محل ساختمان شرکت متروی پایتخت، صدور گواهینامه نظام مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست این شرکت وارد مرحله عملیاتی شد.

زباله‌سوزی بیمارستان‌ها؛ به‌زودی

گزارش
تا‌کنون مشکلی درباره زباله عفونی و خطرناک بیمارستانی در پایتخت رخ نداده است، اما این نباید موجب غفلت از خطری شود که سلامت شهروندان و پایداری محیط‌زیست را تهدید می‌کند.

بی احتیاطی؛ متهم اصلی حادثه پله برقی

حادثه‌ای جمعه 13مرداد در پل مکانیزه محله تختی منطقه16 رخ داد؛ کودک اتباع 9ساله روی پله‌های پل مشغول بازیگوشی بود که گویا در مسیر پایین رو به‌صورت نشسته حرکت می‌کرد که ناگهان در انتهای پله انگشتانش وارد دندانه‌های پایانی پله شده و دچار سانحه می‌شود.
سوگواره محرم در میدان آزادی
مصطفی زیبایی‌نژاد، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران: رویداد آیینی با هدف ایجاد شور و شعور حسینی در شهر تهران، از 16 تا 31مرداد ساعت 18تا 23 در میدان آزادی برگزار می‌شود.