07
یکشنبه 15 مرداد 1402
شماره 8847
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ماست‌های پرمصرف، چند؟

سوپر مارکت
قیمت ماست و اقلام لبنی دیگر طی دو‌ماه گذشته با افزایش همراه بوده و محصولاتی که مشمول قیمت‌گذاری پیشینی نیستند از خرداد با درصدهای متفاوتی گران شده‌اند.
ویژه
مرغ تازه در میادین همچنان بالای نرخ مصوب به فروش می‌رسد.
خودرو
10‌ماه بعد از نهایی شدن و ابلاغ طرح جدید واردات خودرو و درحالی‌که وعده‌های زمانی متعددی برای ترخیص و تحویل این خودروها اعلام شد اما عملی نشد، سرانجام از هفته گذشته فرایند ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک شتاب گرفته و به‌نظر می‌رسد نخستین خودروهای ترخیصی قرار است به‌زودی تحویل متقاضیان شود.

عبور دوباره شاخص بورس از 2میلیون واحد

شاخص کل بورس در مبادلات روزگذشته 2درصد افزایش یافت
بورس
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته تحت ‌تأثیر رشد چند روزه قیمت دلار با 2درصد افزایش مواجه شد و توانست بار دیگر از مرز 2میلیون واحد عبور کند؛ با این حال شاخص کل هنوز 25درصد با قله تاریخی خود فاصله دارد و به‌طور دقیق مشخص نیست آیا روند نزولی شاخص که از 17اردیبهشت آغاز شده متوقف شده است یا خیر.

ظرفیت انتقال گاز به یک میلیارد متر مکعب رسید

غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: ظرفیت انتقال گاز کشور اکنون یک‌میلیاردمترمکعب در روز است.
اول مهر؛ تاریخ جدید اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی
مهدی موحدی، سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: تاریخ فراخوان اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان برای اشخاص حقوقی اول مهر‌ماه و برای اشخاص حقیقی اول دی‌ماه خواهد بود.
شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز 39هزارو 388واحد، معادل 1.98درصد رشد کرد و به 2میلیون و 33هزارو 47واحد رسید.
PDF اقتصاد 2
کوتاه اقتصاد 2
ارز: قیمت هر یورو در بازار آزاد دیروز با 550تومان کاهش به 54هزارو 800تومان رسید. قیمت هر دلار هم با 450تومان نزول به قیمت 49هزارو 700تومان دادوستد شد.