• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
یکشنبه 15 مرداد 1402
کد مطلب : 199036
+
-

با مردم/نرخ شهریه مدارس نیازمند نظارت جدی است

به‌رغم اینکه آموزش و پرورش برای شهریه مدارس نرخ مشخصی را مصوب و اعلام کرده برخی مدارس سلیقه‌ای عمل می‌کنند و شهریه را حتی تا 50درصد بالاتر مطالبه می‌کنند.این وضعیت تخطی از قانون و اجحاف در حق والدینی است که ناچارند به دلایل مختلف فرزندشان را در این مدارس ثبت‌نام کنند. از وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم تا با این دسته از مدارس که قانون‌شکنی می‌کنند برخورد جدی کند.
سلاجقه از تهران
 
علت قطعی طولانی مدت آب فاز یک مهرشهر چیست؟
در چند هفته اخیر آب فاز یک مهر شهر کرج به‌مدت 20ساعت در شبانه‌روز قطع می‌شود و ساکنان تنها 4ساعت فرصت استفاده از آب را دارند. جدا از مشکلات ایجادشده در کارهای روزمره، در اوج گرمای روز هم قادر به استفاده از کولر نیستیم. واقعا دلیل این قطعی طولانی‌مدت چیست و تا کی این روند ادامه خواهد داشت؟
ترابی از مهرشهر
 
قطعی‌های 21ساعته آب در شهریار
بیش از یک‌ماه است که مناطقی از شهریار با قطعی آب 13تا 21ساعته مواجه هستند. مسئولان آبفا هیچ پاسخی به مردم نمی‌دهند و تماس‌های مردم با شماره 122مدام قطع می‌شود بدون اینکه پاسخ داده شود. حتی نیمه شب هم آب وصل نمی‌شود که بتوانیم آبی ذخیره کنیم. تکلیف ما چیست؟
تقوی از شهریار

پیامک
پیامک ارسال وجه تخصیص خودرو برای برخی از ثبت‌نام‌کنندگان نیامد

از شرکت‌کنندگان در طرح دوم سامانه یکپارچه خودرو هستم که شامل دریافت خودرو کوییک در تابستان ۱۴۰۲ شده‌ام ولی هنوز پیامک ارسال وجه برایم نیامده است درحالی‌که تمام خودروها تا پایان سال واریز وجه داشته‌اند. از سامانه وزارت صمت و سایپا هم پرس و جو می‌کنم، جوابی نمی‌دهند و می‌گویند خبر نداریم. شاید قرار است آنهایی که خودروی تخصیصی‌شان در تابستان است اصلا خودرو نگیرند؟
شکری از تهران

ایستگاه‌های مترو باید سرویس‌های بهداشتی داشته باشند
ایستگاه‌های متروی تهران را اغلب بدون سرویس بهداشتی ساخته‌اند، اما متروی شهرهای دیگر در دست ساخت هستند و می‌توانند برای آنها از هم‌اکنون سرویس بهداشتی تعبیه کنند. درنظر گرفتن سرویس بهداشتی برای رفاه مسافرین به‌خصوص نیاز مبرم افراد دیابتی و سالمندان عزیز از درخواست‌های جدی شهروندان از مدیران شهرداری‌ها و سازمان راه‌آهن قطار شهری و زیرزمینی مترو در شهرهای مختلف است.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیام
ون‌های آماده و نو را در مشهد به رانندگان تحویل دهند

چند ماهی است که سازمان تاکسیرانی مشهد، ناوگان جدیدی از خودروهای ون را خریداری کرده اما در پارکینگ رو باز و زیر نور مستقیم آفتاب نگهداری می‌کند و هنوز به رانندگان تحویل نداده است. درحالی‌که از عمر ون‌هایی که در حال حاضر مشغول به‌کار در خطوط مختلف هستند سال‌هاست که گذشته و عملا فرسوده شده‌اند، دلیل این همه تعلل برای تحویل این ون‌ها چیست؟به‌نظرمی‌رسد نگهداری آنها زیر آفتاب بهتر از تحویلشان به رانندگان است!
شیرافکن از مشهد

تردد کامیون‌ها در جاده سیاهکل ممنوع شود
جاده سیاهکل به لاهیجان در استان گیلان به‌علت دوطرفه و کم عرض بودن به‌خصوص در روزهای تعطیل شاهد ترافیک سنگین است و تردد کامیون‌ها دراین جاده به مشکلات ترافیکی دامن می‌زند. در این جاده ۱۰ کیلومتری امکان سبقت حتی از یک‌کامیون هم وجود ندارد و حرکت با سرعت بالاتر از 60کیلومتر هم شدنی نیست و در نتیجه مدام ترافیک سنگین ایجاد می‌شود. قرار بود یک جاده جدید در این مسیر ساخته شود که در این چند سال هنوز تعیین تکلیف نشده است. لطفا مسئولان فکری برای این مشکلات بکنند.
ضیایی از سیاهکل





 

این خبر را به اشتراک بگذارید