12
یکشنبه 15 مرداد 1402
شماره 8847
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بارش‌های سیل‌آسا درآذربایجان‌غربی

گزارش روز
سیل تابستانه در شهرستان‌های چایپاره و خوی حادثه‌آفرین شد.
ویژه
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از زیر بارترافیک رفتن تونل دوم راه کربلا در باند دوم بزرگراه ایلام - مهران تا قبل از اربعین امسال خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از اتمام و آماده بهره‌برداری بودن احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آستانه اشرفیه برای تامین بخشی از نیاز آبی شهرهای شرقی استان خبر داد.
سیف‌الله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز: رتبه نخست در کارگروه تسهیل فعالیت‌های اقتصادی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی، رتبه دوم در اشتغال و همچنین رتبه سوم در سرمایه‌گذاری خارجی را به‌دست آورده‌ایم.
عکس نوشت
پارک سرچشمه محلات به مساحت ۳۰۰ هکتار به‌عنوان یکی از پربازدیدترین نقاط گردشگری کشور شناخته می‌شود.

خوزستان؛ رتبه اول خرید تضمینی گندم

بیشترین خرید تضمینی گندم در سال‌جاری مربوط به خوزستان است و بعد از آن فارس، کرمانشاه، گلستان و کردستان قرار دارند
گزارش
خرید تضمینی گندم از کشاورزان در استان‌های مختلف کشور از ابتدای سال شروع شد و تا نیمه شهریور نیز ادامه دارد. امسال حدود 2میلیون هکتار اراضی آبی و 4میلیون هکتار از اراضی دیم زیرکشت گندم رفت.
«بابای مهربان»‌ یادآور پیام‌های فرهنگی در کوچه‌های مریوان

«بابای مهربان»‌ یادآور پیام‌های فرهنگی در کوچه‌های مریوان

«بابای مهربان» شخصیتی فرهنگی است که این روزها در شهر مریوان کردستان در کوچه و بازار با مردم و مهمانان این شهر ارتباط پیدا کرده و مردم از این شخصیت فرهنگی استقبال می‌کنند؛ چهره‌ای که می‌خواهد فرهنگ مهربانی و همدلی را به نمایش بگذارد.
آذربایجان‌شرقی در صف اول امنیت غذایی کشور
محمدمهدی برومندی، معاون باغبانی وزیر جهادکشاورزی: آذربایجان‌شرقی با تولید بیش از ۵‌میلیون‌تن انواع محصولات کشاورزی و یک میلیون تن محصولات باغی در صف اول امنیت غذایی کشور قرار گرفته است.