06
سه شنبه 21 شهریور 1402
شماره 8883
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بانک به‌کار تعاون می‌آید؟

چهره روز
بهمن عبداللهی، رئیس اتاق تعاون ایران از رئیس‌جمهور خواست تا یک بانک به بخش تعاون واگذار شود.
ویژه
سیدمحمود موسوی، رئیس اتحادیه سراجان تهران: شاهد رکود در بازار کیف مدارس هستیم.
وحید عزیزی، مدیر کل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 2 فقره فرار مالیاتی بزرگ در استان‌های فارس و کردستان و مطالبه مالیاتی آنها خبر داد و نسبت به استفاده از صندوق‌های قرض‌الحسنه برای فرار مالیاتی هشدار داد.
محمدرضا نجفی‌منش، رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی: با قطعه‌سازان هیچ‌گونه هماهنگی در زمینه تأمین قطعات خودروهای وارداتی صورت نگرفته، اما قطعه‌سازان، بخش‌هایی را که می‌توانند، تأمین می‌کنند.

پشت صحنه عبور از ناترازی برقی

صنعت برق چگونه به کمک مردم و اقتصاد ایران آمد؟
گزارش
هر سال بر تعداد مشترکان برق اضافه می‌شود و مصرف بالاتر می‌رود حال آنکه نیروگاه‌ها در اوج ساعت مصرف توان تولید مشخصی دارند و همین داستان باعث شد تا مردم نگران قطع برق در روزهای گرم تابستان باشند و صنایع هم در اضطراب خوابیدن خط تولیدشان بودند.

بلاتکلیفی خرید تضمینی گندم

قیمت خرید تضمینی گندم هنوز اعلام نشده و گندم‌کاران در حالی باید برای کشت جدید پاییزه برنامه‌ریزی کنند که همچنان نسبت به نرخ مصوب سال قبل معترض هستند و البته از قیمت جدید خرید تضمینی گندم نیز اطلاعی ندارند، اما اصل ماجرا چیست؟
پیش‌بینی تنش آبی در ۴۷۶ شهر
در 3ماهه امسال، حجم مصرف آب شرب و صنعت ۱.۶ میلیارد مترمکعب بوده و آنطور که مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام کرده ۴۷۶شهر در معرض تنش آبی قرار دارند.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
تا چند روز دیگر 6قطعه از آزادراه 224کیلومتری اصفهان - شیراز افتتاح می‌شود و عنوان طولانی‌ترین افتتاح آزادراهی در دهه اخیر را به نام خود ثبت می‌کند.