15
سه شنبه 21 شهریور 1402
شماره 8883
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کامیون مرگ،8نفر را زیر گرفت

تقویم حوادث
9عضو یک خانواده پس از بازگشت از مهمانی قصد عبور از عرض جاده ساوه را داشتند که کامیونی آنها را زیر گرفت و باعث مرگ 8نفر از اعضای این خانواده شد.
ویژه
13‌ماه پس از قتل وکیل شاهرودی مقابل چشمان همسر و فرزند خردسالش، کارآگاهان پلیس موفق شدند عامل این جنایت را که پسری 20ساله است دستگیر کنند.
پرونده مردی که در جریان اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده و دست به خودسوزی زده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک فرستاده شد.
دادگاه کیفری دیلم به جای صدور حکم حبس برای متهم یک پرونده، وی را به تهیه کتاب و لوازم کمک آموزشی متناسب با نیاز کتابخانه‌های عمومی استان تا سقف 15میلیون تومان ملزم کرد.
آن سوی مرز
زن جوان و نامزد سابقش با یکدیگر همدست شدند تا با قتل شوهر این زن، بیمه عمر600هزار دلاری وی را تصاحب کنند.
پرونده یک قتل قدیمی با اعلام رضایت ولی دم بسته شد

بخشیدن شوهرعمه، 16سال پس از جنایت

گزارش
مردی که از 16سال قبل به اتهام قتل برادرزاده همسرش به قصاص محکوم شده و زیر تیغ قرار داشت با تلاش‌های مسئولان قضایی و با اعلام رضایت ولی دم از چوبه دار نجات پیدا کرد.
شیاطین پارک‌های بابل دستگیر شدند

شیاطین پارک‌های بابل دستگیر شدند

اعضای باندی که با پرسه زدن در پارک‌های بابل، دختران و پسران را ربوده و پس از بیهوش کردن آنها اقدام به تجاوز و تهیه فیلم از اقدامات سیاه خود می‌کردند دستگیر شدند.
پرونده آزار معلولان بوشهری در دادگاه
پرونده 4نفر از مسئولان مرکز نگهداری از معلولان نیلوفران آبی بوشهر که معلولان را ضرب و شتم کرده بودند با صدور قرار جلب ‌ دادرسی به دادگاه فرستاده شد.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
با دستگیری 3عضو یک خانواده که دست به قاچاق مواد روانگردان می‌زدند، 100کیلوگرم مخدر شیشه از آنها کشف شد.