11
یکشنبه 16 مهر 1402
شماره 8904
تماشاگر 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

غرش شیران

در شب زرین کشتی آزاد ایران، 3نماینده کشورمان طلا گرفتند و یک نفر هم نقره
کشتی آزاد در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی شبی رؤیایی را برای کاروان ایران در هانگژو رقم زد. حضور ۴کشتی‌گیر در فینال و کسب ۳مدال طلا و یک نقره نتیجه کار شاگردان درستکار بود.
ویژه
شکست‌های تیم ملی والیبال ادامه دارد و همینطور اتفاقات عجیب. تیم ملی که در مسابقات انتخابی المپیک در برزیل حضور دارد، هر روز یک باخت در کارنامه‌اش ثبت می‌کند.
امشب ممکن است یک اتفاق مهم در ایتالیا رخ دهد. اگر آاس‌رم به آتالانتا هم ببازد، ژوزه مورینیو از هدایت این تیم برکنار می‌شود.
بالاخره وزنه‌برداران در هانگژو روی سکو رفتند. تا دیروز هر وزنه‌برداری که در بازی‌های‌ آسیایی وارد جدول رقابت‌ها شده بود یا اوت کرده بود یا بدون مدال مانده بود اما دیروز در دسته فوق‌سنگین بالاخره علی داودی یک مدال به‌دست آورد.
عجیب‌ترین اتفاق ممکن دیروز در هانگژو و در فینال مسابقات کبدی افتاد؛ جایی که هند و ایران برای گرفتن مدال طلا رقابت داشتند و با ناداوری و توقف یک‌‌ساعت‌و‌نیمه بازی، طلا به هندی‌ها تقدیم شد.

آسیا مات شد

ملی‌پوشان شطرنج ایران، ارزشمندترین طلای کاروان ورزشی کشورمان را در هانگژو گرفتند؛ مدالی که برای اولین بار به دست آمد
بعضی مدال‌ها لذت دیگری دارند چرا‌که شبیه خوشبختی بیرون کشیده‌شده از وسط ناکجا هستند؛ یک‌جور امید نطلبیده که تصویر فردا را دلچسب‌تر می‌کند.