07
یکشنبه 16 مهر 1402
شماره 8904
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

سردار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه‌پاسداران در پیامی خطاب به رئیس ستادکل ارتش سوریه با محکوم‌ کردن حمله تروریستی اخیر در این کشور، تأکیدکرد عاملان این جنایت و حامیان آن، تاوان سنگینی پرداخت می‌کنند.
ویژه
محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ثبت‌نام الکترونیک انتخابات مجلس ۲۷مهر آغاز می‌شود و تا 3آبان ادامه دارد، گفت: داوطلبان باید اطلاعات شخصی، خانوادگی و سوابق خود را در سامانه وارد و یک شماره حساب بانکی هم برای فعالیت‌های تبلیغاتی‌شان معرفی کنند.
چند زمین‌لرزه‌ مهیب پی‌درپی روز شنبه غرب افغانستان را لرزاند. کانون نخستین زلزله 6.2ریشتری در نزدیکی شهرستان زنده‌جان در ۴۰ کیلومتری شمال غربی شهر هرات بود و بلافاصله 3پس‌لرزه به بزرگی ۵.۵ ریشتر، ۴.۷ ریشتر و ۶.۲ ریشتر به‌دنبال داشت.

خبرسازی برای خودتحریمی

وزارت اقتصاد برخی گمانه‌زنی‌ها درباره « احتمال ‌پذیرفته‌شدن لوایح اف.ای.تی.اف ازسوی ایران» را تکذیب کرد
گزارش
گمانه‌زنی‌ روزهای اخیر رسانه‌های اصلاح‌طلب با محوریت «احتمال ‌پذیرفته‌شدن لوایح اف.ای.تی.اف ازسوی ایران» توسط دستگاه‌های مسئول تکذیب شد تا نقطه پایانی باشد بر خبرسازی روزهای اخیر که می‌کوشید اینگونه القا کند که دولت‌سیزدهم درحال انجام رایزنی‌هایی به‌منظور پذیرش اف.ای.تی.اف است.

تحول در مناسبات ایران و بلاروس

روابط ایران و بلاروس در 2 سال‌گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته‌است.
شکست طرح آمریکایی «انزوای ایران»
شکست آمریکایی‌ها در منزوی‌کردن ایران، از دستاوردهای دیپلماسی فعال دولت‌سیزدهم بوده ‌است.
شورای نگهبان
هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای‌نگهبان در نشست‌خبری دیروز شنبه خود، به تشریح آخرین فعالیت‌های این شورا پرداخت که مهم‌ترین محورهای آن را در ادامه می‌خوانید.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توافق اصلی ما با عراق فقط جابه‌جایی تاکتیکی گروه‌های تجزیه‌طلب و انتقال آنها به نقطه‌ای دورتر از مرزها نبود، بلکه خلع‌سلاح کامل آنها مدنظر ماست.