• یکشنبه 16 مهر 1402
  • الأحَد 23 ربیع الاول 1445
  • 2023 Oct 08

شمال تا جنوب تهران با بزرگراه جدید

دیروز در هفتادوپنجمین رویداد امیدوافتخار فاز نخست پروژه شهید بروجردی افتتاح شد
پس از 14سال، بهره‌برداری از ابرپروژه عمرانی در هفتادوپنجمین رویداد امیدوافتخار رقم خورد و بالاخره بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شد؛ پروژه‌ای کلان که در دوره سابق مدیریت شهری رها شده بود و به قول رئیس شورای شهر تهران، مدیران شهری سابق از تکمیل این پروژه ناامید شده بودند، درحالی‌که مدیریت فعلی شهر، با جدیت و اهتمام ویژه تکمیل پروژه‌‎های بزرگراهی به‌خصوص این پروژه را در دستور کار قرار داد.
روز موعود فرا رسیده است؟

طوفان در خانه عنکبوت

تنها یک هفته پس از رژه تاریخی نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه که در آن برخی موشک‌ها و تجهیزات نظامی جدید مقاومت فلسطین رونمایی شد، این موشک‌ها از صبح شنبه بر سر اشغالگران صهیونیستی آوار شدند.

3 پیروزی بزرگ در روز شنبه

عملیات طوفان الاقصی دوست را قبل از دشمن شوکه و غافلگیر کرد. این بزرگ ترین و موفق ترین عملیات نظامی از سال 1948 تاکنون است.

آثار استراتژیک و سیاسی «طوفان الاقصی»

نبردی که روز شنبه میان رزمندگان حماس و جهاد اسلامی با رژیم صهیونیستی آغاز شد، یک جنگ سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده خواهد بود که رزمندگان فلسطینی در روز اول، ابتکار عمل در میدان را در اختیار گرفتند.

100 تا نیسان آبی فدای سر مردم

پنجشنبه، برای اهالی روستای خلق‌آباد از توابع مشهد روز آرامی نبود. حدود ساعت11:40 آتش‌سوزی مهیبی در یک کارگاه نسبتا بزرگ مبل‌سازی واقع در جاده کلات رخ داد.

آسیا مات شد

بعضی مدال‌ها لذت دیگری دارند چرا‌که شبیه خوشبختی بیرون کشیده‌شده از وسط ناکجا هستند؛ یک‌جور امید نطلبیده که تصویر فردا را دلچسب‌تر می‌کند.

عددهایی که درباره تهران نمی‌دانید

غرش شیران