11
سه شنبه 7 شهریور 1402
شماره 8870
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
زنی که در 16سالگی به‌دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت در حادثه‌ای عجیب او را به قتل رسانده و از آن زمان زیر تیغ بود، پس از 12سال توسط اولیای دم بخشیده و از زندان آزاد شد.
تابستان، فصل جا به جایی و نقل و انتقال خانه است و به همین دلیل در این ایام بنگاه‌های املاک و مستغلات روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارند.
پشت پرده ربودن مدیرعامل یک کارخانه‌دار، همسرش بود که با اجیر کردن 7گروگانگیر، قصد داشت شوهرش را مهجور نشان بدهد تا بتواند تمام اموال او را تصاحب کند اما مرد کارخانه‌دار با زیرکی توانست خودش را از مخمصه نجات بدهد.
یادداشت
قاچاق کالا، تأثیر مستقیمی بر تخریب اقتصاد یک کشور دارد که به تبع آن ایجاد مشکل و معضل در اقتصاد یک کشور رشد و افزایش بیکاری، تورم و... را به‌دنبال خواهد داشت.

سرقت مرگبار از خط انتقال نفت

تحقیقات اولیه درباره حادثه انفجار در خطوط انتقال نفت در هرمزگان که به جان‌باختن 2نفر منجر شد نشان می‌دهد که قربانیان 2سارق بودند که با ایجاد حفره در خط انتقال قصد سرقت داشتند.
عذاب وجدان عجیب قاتل

عذاب وجدان عجیب قاتل

فرزندان لیندا تصورش را هم نمی‌‌کردند که قاتل مادرشان در 42سال پیش، مردی باشد که در همه این سال‌ها او را مثل پدر دوست داشتند.
واژگونی مرگبار اتوبوس زائران ایرانی
واژگونی یک دستگاه اتوبوس عراقی با حدود ۳۰زائر در منطقه‌ای نزدیک کوت عراق موجب جان‌باختن 4نفر ازجمله یک زائر ایرانی شد.
اعضای بدن بیمار مرگ مغزی ۵۲ساله ساکن مشهد به 5بیمار نیازمند عضو، حیاتی دوباره بخشید. این بیمار مرگ مغزی مرتضی رضازاده نام داشت که پس از انتقال به بیمارستان طالقانی مشهد کلیه‌ها، قرنیه‌ها و قسمتی از پوست وی به بیماران نیازمند پیوند زده شد.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
تلاش‌ها برای یافتن پسری 4ساله که از چند روز قبل در اهواز مفقود شده بود به کشف پیکر بی‌جان او منجر شد و بررسی‌ها نشان داد به‌دست مادرش به قتل رسیده است.
درگیری 2رقیب کاری بر سراستخدام یک کارگر با استعداد، به جنایت منجر شد.