10
سه شنبه 7 شهریور 1402
شماره 8870
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آموزش و پرورش

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش: دغدغه اول ما معلم ابتدایی است؛ از این‌رو درحال گرفتن مساعدت هستیم تا از بازنشستگان به‌طورکامل استفاده کنیم .
ویژه
هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت‌احوال درخصوص اقدامات سازمان ثبت احوال کشور در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده، ازجمله راه‌اندازی سامانه «سهیم» که نوعی درگاه ارتباطی با مردم است.
طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، توانبخشی آنگونه که انتظار می‌رود، در کنار درمان رشد نداشته اما در حوزه درمان موفق بوده ‌است.
6 تا ۱۱ ساله ایرانی امسال از ادامه تحصیل بازماندند. طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، یکی از دلایل جاماندگی از تحصیل در ایران تضعیف بستر مدارس ابتدایی عشایری، روستا‌مرکزی و شبانه‌روزی است.
مهری سادات‌موسوی، معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی: در تقسیم کار جدید، موضوعاتی چون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در دستور کار قرار گرفته است.

50 درصد مدارس، مربی پرورشی ندارند

کمبود مربی پرورشی؛ مشکل اساسی آموزش و پرورش کشور
گزارش
آذر سال1380 که برای توجیه انحلال معاونت پرورشی آموزش و پرورش، شعار تعمیم فعالیت‌های تربیتی به معلمان مطرح شد، پیش‌بینی شرایط امروز دور از ذهن نبود.

جگر شیر و سفر عشق

خاطرات پیاده روی اربعین سال گذشته به روایت دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رفتن به کربلا و زیارت امام حسینع آرزویی است که مرد و زن، پیر و جوان در سر می‌پرورانند. به‌خصوص موسم اربعین که می‌شود، همه مشتاق به شرکت در پیاده‌روی اربعین هستند.
معلم و دانش‌آموز، کتابخوانی، قصه‌گویی
علی‌ مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش: طرح معلم و دانش‌آموز، کتابخوانی، قصه‌گویی و سینمای کودک و نوجوان که امروز شاهد آن هستیم، از مهم‌ترین محورهای تغییر و تحول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.»
PDF خانواده
کوتاه خانواده
حوزه فرهنگی شهرستان شاهرود، با هدف ترویج آداب عزاداری، طرح کودکان خادم اهل‌بیت ع را اجرا می‌کند.