03
سه شنبه 7 شهریور 1402
شماره 8870
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با افزایش قیمت سوخت به سطحی بی‌سابقه در ایالات متحده، آمریکایی‌ها به سرقت بنزین از جایگاه‌های سوخت به‌صورت حضوری یا هک شبکه سوخت‌رسانی یا سوراخ کردن باک خودروهای پارک شده در پارکینگ‌ها روی آورده‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به موزه‌ای که حزب‌الله لبنان در بعلبک افتتاح کرده اعلام کردند‌ نمایش غنیمت‌های جنگی بخشی از مهندسی آگاهی‌بخشی، نمایش ضعف دشمن و احتمال پیروزی مجدد بر آن است.
عکس‌ نوشت
درپی تهدید معاون دفتر سیاسی جنبش حماس از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وی تصویری از خود با لباس نظامی و سلاح منتشر کرد.

بی‌حجابی اجباری در مهدآزادی بیان

ممنوعیت نمادهای اسلامی در فرانسه به ایستگاه ممنوعیت پوشیدن یک نوع لباس اسلامی در مدارس رسید
گزارش
دولت فرانسه در تازه‌ترین محدودیت خود برای استفاده از نمادهای مذهبی در مدارس، استفاده از ردای تمام قد گشادی که زنان مسلمان معمولا استفاده می‌کنند را در مدارس ممنوع می‌کند.
نخست‌وزیر پیشین پاکستان از اتهام قتل تبرئه شد

نخست‌وزیر پیشین پاکستان از اتهام قتل تبرئه شد

دادگاهی در پاکستان دیروز دوشنبه، اتهامات قتل علیه «عمران خان» نخست‌وزیر پیشین این کشور را رد کرد.
شورای نظامی نیجر آب‌وبرق سفارت فرانسه را قطع کرد
شورای نظامی جدید حاکم بر نیجر پس از ضرب‌الاجل ۴۸ساعته به سفیر فرانسه برای ترک این کشور، دیروز دوشنبه آب و برق سفارت فرانسه در شهر نیامی، پایتخت نیجر را قطع و تأمین هرگونه غذا و کالا برای سفارت فرانسه را ممنوع کرد.
روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد که برخی بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی پناهندگان اوکراینی را بیرون کرده ‌و از ارائه خدمات درمانی به آنها خودداری کرده‌اند.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
بائربوک، وزیر خارجه آلمان حملات هواپیماهای بدون سرنشین به مسکو را مشروع می‌داند-مقاومت خوب- اما می‌گوید حمله‌های تروریستی موشکی علیه اسرائیل باید متوقف شود -مقاومت بد-.