02
سه شنبه 7 شهریور 1402
شماره 8870
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در سخنرانی سالانه خود درجمع سفرای این کشور گفت: می‌خواهیم درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران شفافیت داشته باشیم و به توافق هسته‌ای بازگردیم.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست‌ خبری دیروز دوشنبه خود که در نمایشگاه «روایت خدمت» برگزار شد، به تشریح آخرین تحولات عرصه سیاست‌خارجی کشور پرداخت. در ادامه مهم‌ترین محورهای این نشست‌ را می‌خوانید.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در حکمی هادی بیگی‌نژاد، نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس را به ‌عنوان عضو «هیأت تطبیق قراردادهای نفتی کشور» منصوب کرد.
گزارش 2
نمایشگاه تبیین و گزارش دستاوردهای دولت مردمی با عنوان «روایت خدمت» از صبح روز شنبه چهارم شهریور‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

یک روز شگفت‌انگیز

بررسی 7خبر خوبی که در یک روز اعلام شد
گزارش
دیروز دوشنبه روز متفاوتی برای مردم و کشور رقم خورد؛ چراکه در انتشار خبرهای خوب از اطراف و اکناف ایران و حوزه‌های گوناگون، بازتاب ویژه‌ای در افکار عمومی داشت.
ایران دیگر پول بلوکه شده‌ای ندارد

ایران دیگر پول بلوکه شده‌ای ندارد

«ایران دیگر پول بلوکه‌ شده‌ای در هیچ کشوری ندارد»؛ خبر خوشی که دیروز دوشنبه در حاشیه حضور حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری اعلام شد و بازتاب گسترده‌ای هم یافت.
افزایش نقش‌آفرینی ایران در حوزه امنیت‌ منطقه‌ای
ژنرال آناتولی سیدوروف، رئیس ستاد مشترک سازمان پیمان امنیت دسته‌جمعی از دعوت از ایران به‌عنوان «ناظر» بر رزمایش‌های نظامی این سازمان خبرداد؛ خبری که از افزایش نقش‌آفرینی منطقه‌ای تهران در حوزه دفاعی – امنیتی حکایت دارد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت‌های دانش‌بنیان، نقش مهمی در ارتقای توان‌دفاعی کشور داشته‌اند.