04-05
سه شنبه 7 شهریور 1402
شماره 8870
شهرنگار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اعتماد دولت به شهردار تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی

میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور: شهردار تهران مردانه در مسیر آسیب‌های اجتماعی و مشکلات شهر تهران که انسان را دل نگران می‌کند، ورود کرد و دولت هم به ایشان اعتماد و فرماندهی مدیریت آسیب‌های اجتماعی را به‌صورت متمرکز به شهردار تهران تفویض کرد.
ویژه
مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران: امسال برای نخستین‌بار تسهیلات سفر به عراق در ایام اربعین حسینی به‌صورت خوداظهاری در شهرداری تهران پرداخت می‌شود.
مهدی گلشنی، مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران: خدمات رایگان اتوبوسرانی و مترو به شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین در تهران ارائه می‌شود.
نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران: درخصوص سراهای محلات، نکته قابل توجه موضوع ایمن‌سازی‌ آنهاست که باید مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.

تهران؛ عضو جدید باشگاه شهرهای برقی

۷۴ شارژر وسایل نقلیه برقی با حضور شهردار تهران و وزیر صمت رونمایی شد
گزارش
دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲؛ این تاریخ را به‌خاطر بسپارید. تهران از این روز، نخستین گام عملی خود را برای زیرساخت‌‌های برقی شدن تردد در شهر ۹میلیون نفری برداشت.
آماده‌باش شهرداری برای اربعین

آماده‌باش شهرداری برای اربعین

مهم‌ترین خدمات و اقدامات شهرداری تهران در مراسم اربعین امسال
مبدأ: تهران، مقصد: کربلا؛ آنانی که تجربه ‌دارند، معتقدند زیباترین مقصد دنیا، همین است.
گزارش‌کار امروز
مهم ترین اقدامات مدیریت شهری،کف مناطق رخ می‌دهد و همشهری در پی مطالبه گری از شهرداری‌های مناطق است تا مشخص شود هر منطقه در هر روز چه اقدامی انجام داده است.
PDF شهرنگار
کوتاه شهرنگار
الکترونیکی‌کردن نسخ پزشکان جهت ثبت در سامانه یکپارچه به‌علت جدید‌بودن این طرح ایرادات و مشکلاتی را برای بیماران و کادر درمان به‌وجود آورد اما با وجود این مشکلات، از بسیاری جهات طرح کارآمد و مفیدی است که مهم‌ترین آن ایجاد یک شناسنامه از پیشینه بیماران و امکان دسترسی همه پزشکان و مراکز درمانی به این شناسنامه است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی کشور پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «راه‌های دسترسی به لواسان ایمن‌سازی‌ شود» در ستون با مردم روز 13خردادماه پاسخ داده است.