15
دو شنبه 28 شهریور 1401
شماره 8595
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دریابست در هرمزگان

هرمزگان
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از اجرای طرح دریابست در این استان با هدف بازسازی ذخایر آبزیان و فرصت به زادآوری آبزیان و آماده شدن صیادان برای فصل صید میگو خبر داد.
ویژه
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۶۳درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی مقاوم‌سازی شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با تشدید برنامه‌های بازرسی و نظارتی بر کارگاه‌های ساختمانی، در 5ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 46درصد کاهش حوادث ناشی از کار را در کارگاه‌های ساختمانی شاهد هستیم.
عکس‌خبر‌
برداشت برنج در استان گیلان هر سال از اوایل مرداد آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه می‌یابد.

پیشتازی یزدی‌ها در جان‌بخشی

یزد با اهدای 26عضو از ابتدای امسال برای سومین سال متوالی صدرنشین کشور شده‌ است
گزارش
یزدی‌ها در 3سال اخیر صدرنشین اهدای عضو بودند. آمارها نشان می‌دهند بعد از یزد شهرستان فسا در استان فارس با اهدای 8عضو و بعد از آن مشهد در خراسان رضوی در رتبه سوم بوده‌است.
90درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند

90درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند

با گذشت 2روز از اربعین حسینی، آمارها نشان می‌دهد 90درصد زائران عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند.
تخلیه مدارس ناحیه۵ اصفهان به‌دلیل فرونشست
تخلیه مدارس ناحیه۵ اصفهان به‌دلیل فرونشست
معاون آموزش متوسطه اصفهان از تخلیه برخی از مدارس ناحیه۵ به‌دلیل فرونشست زمین خبر داد. به‌گزارش تسنیم، سیداحمد بنی‌لوحی گفت: متأسفانه امسال در ناحیه5 درگیر محدودیت فضاهای آموزشی و فیزیکی مدارس بودیم .
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
مدیر امور آب منطقه شرق سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه آب از سد کوثر از صبح امروز، دوشنبه ۲۸شهریور رهاسازی خواهد شد، از اهالی روستاهای پایین‌دست این سد درخواست کرد که در مدت رهاسازی آب از بستر و حریم رودخانه‌های خیرآباد و زهره در جنوب‌شرق خوزستان فاصله بگیرند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون یورویی در معادن فلورین و فرآوری این ماده معدنی در استان خبر داد.