19
دو شنبه 28 شهریور 1401
شماره 8595
ورزش3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با نخستین شکست فصل بایرن‌مونیخ مقابل آگزبورگ تیغ انتقادها علیه ناگلزمان تیزتر شد. او برای چهارمین بازی پیاپی در بوندس‌لیگا نتوانست تیمش را به پیروزی برساند. همزمان عده‌ای از بارسلونا و ژاوی انتقاد کرده‌اند که چطور مقابل چنین تیمی آن هم در نیمه مربیان بازی را واگذار کرده‌اند.
کسی نمی‌تواند بچه‌غول نروژی را از گل زدن باز دارد. او و لواندوفسکی از وقتی بوندس‌لیگا را ترک کرده‌اند نشان داده‌اند لیگ فوتبال آلمان چه لیگ باکیفیتی است چون هیچ‌کس جلودار گلزنی این دو نیست. هواداران منچسترسیتی در ورزشگاه خطاب به ولوز شعار می‌دادند ارلینگ هالند بیشتر از شما گل زده است.
درحالی‌که کریم بنزما همچنان مصدوم است و دربی دیشب مادرید را هم از دست داده، لواندوفسکی که برای رقابت با او به لالیگا آمده بود، همچنان گل می‌زند و کسی در اسپانیا جلودارش نیست.

بغض آسیایی ترکید

سون هیونگ مین فصل گذشته به‌طور مشترک با محمد صلاح و درحالی‌که برخلاف او هیچ گلی را از روی نقطه پنالتی نزده بود، آقای گل لیگ برتر شد.
دورتموند نخستین دربی روهر پس از کرونا را که در حضور تماشاگران برگزار می‌شد با پیروزی به پایان برد اما برد یک بر صفر مقابل شالکه یک پیامد وخیم برای زنبورها داشت.