• دو شنبه 28 شهریور 1401
  • الإثْنَيْن 22 صفر 1444
  • 2022 Sep 19

معمای افزایش نرخ پیامک‌های بانکی

محاسبات همشهری نشان می‌دهد با تغییر شیوه محاسبه هزینه پیامک بانکی تا 64درصد افزایش می‌یابد
«مشتری گرامی! از ابتدای سال1401 با توجه به بخشنامه بانک مرکزی و با تعرفه جدید اپراتورهای تلفن همراه، کارمزد پیامک واریز و برداشت همه حساب‌های بانکی شما نزد این بانک محاسبه و هر 6ماه یک‌بار به ازای هر پیامک 900ریال اخذ خواهد شد.»

مرور تاریخ معاصر با احیای خانه‌های ارزشمند

مرمت خانه پدری فروغ فرخزاد شاعر معاصر فارسی توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران انجام می‌شود. این خانه در محله امیریه، کوچه خادم‌آزاد قرار دارد و هشتم دی‌ماه1313 بانوی شاعر فروغ فرخزاد در آن چشم به جهان گشود و سال‌ها در این محله زندگی کرد.

اربعین و جمهوری اسلامی ایران

هر‌قدر مراسم اربعین پرشکوه‌تر می‌شود، متهم‌کردن جمهوری اسلامی به «بهره‌برداری سیاسی» و «رقابت با حج» نیز در داخل و در بین اپوزیسیون رسانه‌محور بیشتر می‌شود.

یارگیری ایروان و باکو در حیاط خلوت روسیه

در پی درگیری‌های مرزی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا در سفری تاریخی به ایروان رفته است
چند روز پس از رویارویی مرگبار نیروهای مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان که بیش از 200کشته برجای گذاشت، 2طرف درگیری به‌دنبال یارگیری از جامعه جهانی هستند.

گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور با خانواده مهسا امینی

مدیرکل روابط ‌عمومی دفتر رئیس‌جمهور از گفت‌وگوی سیدابراهیم رئیسی با خانواده مرحومه مهسا امینی خبر داد.محمدمهدی رحیمی در توییتی دراین باره نوشت: رئیس‌جمهور ظهر یکشنبهدیروز در تماس تلفنی، با خانواده مرحومه مهسا امینی گفت‌وگو کرد.

90درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند

با گذشت 2روز از اربعین حسینی، آمارها نشان می‌دهد 90درصد زائران عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند.

پیشتازی یزدی‌ها در جان‌بخشی

یزدی‌ها در 3سال اخیر صدرنشین اهدای عضو بودند. آمارها نشان می‌دهند بعد از یزد شهرستان فسا در استان فارس با اهدای 8عضو و بعد از آن مشهد در خراسان رضوی در رتبه سوم بوده‌است.

درصد جمعیت سالخورده‌های تهران به تفکیک مناطق