03
دو شنبه 28 شهریور 1401
شماره 8595
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چالش‌های حکمرانی محلی در ایران

یادداشت
در قرن بیست‌و‌یکم و در خلال پارادایم‌های نوین نگرش به شهر، محله به‌عنوان واحد اصلی اداره شهر تلقی شده و الگوی مشارکت مستقیم سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهروندان در اداره امور مطرح شده است.
ویژه
1500نیروی کارگری و ۳۰۰آموزشگر، ۳۴۰دستگاه وانت ملودی، ۵۰دستگاه خودروی جمع‌آوری پسماند، ۲۰دستگاه خودروی غلتان و ۱۱دستگاه تانکر جزو تجهیزات و ماشین‌آلاتی بودند.
عکس خبر
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید طرح نقش مهر با هدف بهبود فضای بصری شهر و افزایش شور و نشاط دانش‌آموزان توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اجرا می‌شود.

مرور تاریخ معاصر با احیای خانه‌های ارزشمند

مدیریت شهری احیای بناهای ارزشمند و تاریخی را در دستورکار قرار داده که از میان آنها مرمت خانه پدری فروغ اواخر امسال آغاز می‌شود
گزارش
مرمت خانه پدری فروغ فرخزاد شاعر معاصر فارسی توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران انجام می‌شود. این خانه در محله امیریه، کوچه خادم‌آزاد قرار دارد و هشتم دی‌ماه1313 بانوی شاعر فروغ فرخزاد در آن چشم به جهان گشود و سال‌ها در این محله زندگی کرد.

تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی با 550 دستگاه اتوبوس

با فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی تعداد مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی چندبرابر می‌شود و ازاین‌رو تقویت و نوسازی این ناوگان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و براساس آخرین اخبار، قرار است 550دستگاه اتوبوس بازسازی و وارد مدار خدمت‌رسانی شوند.
اجتماع بزرگ امام‌حسنی‌ها در میدان آزادی برگزار می‌شود
شهردار منطقه۹ از «اجتماع بزرگ امام‌حسنی‌ها» به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم ص و شهادت امام‌حسن مجتبی ع در میدان بزرگ آزادی خبر داد.