4
یکشنبه 18 آذر 1397
شماره 7547
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس‌کل بانک مرکزی امیدوار است با دریافت اختیارات ویژه از سران قوا، طرح موردنظر خود را برای اصلاح نظام بانکی به پیش ببرد و گفته دنبال تقویت پول ملی و استقلال بیشتر بانک مرکزی است.
علی عابدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که سازمان متبوعش به ماجرای ارزان‌فروشی بلیت هواپیما و نرخ‌شکنی در این بازار وارد خواهد شد و اجازه اخلال در آزادسازی قیمت بلیت را نمی‌دهد.
مسکن
بازار مسکن کساد شده و مثلا در شهر تهران تعداد معاملات مسکن نسبت به دوره اوج رونق به یک‌سوم رسیده است که البته همین تعداد اندک خریدوفروش هم عمدتا توسط سرمایه‌گذاران و سوداگران انجام می‌شود.

بازار‌خودرو؛ گروگان خودروسازان

خودروسازان با هدف تسلیم دولت دربرابر خواسته افزایش قیمت، به عرضه قطره‌چکانی در بازار خودروهای صفر کیلومتر روی آورده‌اند
خودرو
هدف، تسلیم دولت در برابر خواسته خودروسازان است.
عبور قیمت مرغ از مرز ۱۲هزار تومان

عبور قیمت مرغ از مرز ۱۲هزار تومان

قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به ۱۲۱۰۰تومان رسید که ۴هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار است.
مسیر انتقال پول بین ایران و چین باز شد
مسیر انتقال پول بین ایران و چین باز شد
با محدودیت نقل و انتقال پول میان ایران و چین از طریق کونلون بانک، اکنون یک بانک ایرانی، کارگزار انتقال وجوه و حواله میان 2کشور شده و مبادلات از سر گرفته شده است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
رضا رحمانی، وزیر صنعت گفت: ظرفیت خوبی از جلسات سران قوا در اختیار ماست که می‌توانند قوانین مخل تولید را در جهت تسهیل‌گری و حمایت از تولید داخلی اصلاح کنند.
رئیس اتحادیه شیرینی‌فروشان و کافه قنادی گفت: فروش شیرینی به‌طور محسوسی کاهش داشته و در تمام نقاط شهر تهران شاهد این کاهش فروش بوده‌ایم.