4
چهار شنبه 25 مهر 1397
شماره 7506
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تنظیم بازار، صادرات 40قلم کالا را متوقف کرد

بازار
تنگناهای ارزی، کاهش تولید و نابسامانی عرضه برخی ک0الاه0ای صنعت000ی و محصولات کشاورزی موجب شده تا دست‌اندرکاران تنظیم بازار صادرات 40قلم کالا را برای تامین نیاز بازار داخلی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کنند.
ویژه
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی، اخذ سفته با درج مبلغ ارزی به‌عنوان وثیقه غیرنقدی تعهدات ارزی در انجام امور مالیاتی را بلامانع و قابل‌اجرا اعلام کرد.
سرانجام پس از تأیید و تکذیب‌های بسیار، با خداحافظی قاسم جهرودی، محمد‌رضاسروش به‌عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا منصوب شد.
خبر: قیمت ارز پس از چند روز نوسان در کانال 13هزار تومانی از دیروز دوباره وارد کانال 14هزار تومان به بالا شد. به‌نظر می‌رسد بار دیگر سیاست ارزی بانک مرکزی با چالش مواجه شده است.

بیم‌ها و امیدهای فعالان اقتصاد

نتایج یک نظرسنجی حاکی از این است که فعالان اقتصادی چشم‌انداز مثبتی نسبت به آینده اقتصاد ندارند
بخش خصوصی
بدبینی به آینده اقتصاد ایران جدی است؛ این را نتایج یک نظرسنجی از بخش خصوصی نشان می‌دهد.
سرانه تولید میوه ۱۴۳کیلوگرم شد

سرانه تولید میوه ۱۴۳کیلوگرم شد

براساس نتایج طرح آمارگیری از باغداری‌های کشور، در سال گذشته، 11.6میلیون تن محصولات باغی در کش00ور تولی00د شده است و استان‌های م0ازندران، کرمان و آذربایج0ان غربی به‌ترتیب با ۱۶، ۱۳ و ۱۱درصد بیشترین سهم از تولید محصولات باغی در کشور را داشته‌اند.
مهلت ثبت شبای بانکی سهام عدالت
مهلت ثبت شبای بانکی سهام عدالت
سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: براساس مصوبه آخرین جلسه شورای‌عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل44 قانون اساسی، مهلت ثبت شماره شبای بانکی در سامانه سهام عدالت حداکثر تا پایان مهرماه امسال برای مشمولان تمدید شده است و این زمان مجددا تمدید نمی‌شود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
لازم نیست به‌خودتان سوزن بزنید؛ تحریم‌ها را بردارید، بازار نفت آرام می‌گیرد. این طعنه جدید وزیر نفت ایران به نگرانی‌های مقامات آمریکایی با افزایش قیمت نفت است.