17
پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
شماره 8494
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا دفاع از یحیی سخت است؟

گل‌محمدی به اندازه میانگین قهرمانی امتیاز گرفته، اما چند ابهام جدی متوجه کار اوست
یادداشت
حتی اگر پرسپولیس قهرمان نشود، باز هم میانگین امتیازگیری سرخ‌ها در لیگ بیست‌ویکم بسیار خوب بوده است.
ویژه
لیگ برتر انگلیس
منچستریونایتد یکشنبه آینده آخرین بازی فصل خود را در زمین کریستال پالاس انجام می‌دهد تا شر خود را از سر هوادارانش در این فصل کم کند.
فصل آینده بارسلونا تیمی کاملا متفاوت از این فصل خواهد بود. ژاوی در ابتدای ورودش به باشگاه توانست از نظر فنی و کیفی تیم را به پیشرفت برساند.
دیروز روز خداحافظی غیررسمی سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک بود.
مهتا عبداللهی که به فینال مسابقات تیروکمان کاپ آسیا رسیده بود با پیروزی مقابل کمانداری از هند قهرمان شد.
محمد عباس‌زاده بهترین بازیکن هفته بیست‌وششم لیگ برتر شد. مهاجم تراکتور در این هفته یک پنالتی از دست داد اما در عین حال 2گل هم زد و ستاره تیمش شد.

ناامید نشده‌ام

محمد محبی‌ در گفت‌وگو با همشهری از برنامه‌هایش در سانتاکلارا، پیشنهاد پرسپولیس، مهدی طارمی و تیم ملی می‌گوید
محمد محبی از ابتدای فصل جاری در سانتاکلارای پرتغال نخستین حضورش را در تیم‌های خارجی تجربه کرد. شاید همین یکی از دلایلی بود که او نتوانست در این تیم جایگاه ثابتی پیدا کند و به همین‌خاطر هم در نیم‌فصل خواهان جدایی از سانتاکلارا بود.
ساکت نماند

ساکت نماند

ساکت الهامی 2هفته بعد از قهرمانی درجام‌حذفی نیمکت نساجی را ترک کرد او در رختکن به‌شدت از مسئولان باشگاه انتقاد کرده بود
مسئولان باشگاه نساجی قائمشهر ساعت24 روز سه‌شنبه در اقدامی عجیب تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی گرفتند. این مربی 2هفته پیش نساجی را در جام حذفی قهرمان کرد اما باشگاه نساجی در نهایت تصمیم به کنار‌گذاشتن این مربی گرفت.
معلوم نیست در ۷۲کیلو بمانم
معلوم نیست در ۷۲کیلو بمانم
رضا گرایی، قهرمان جهان و المپیک در گفت‌و‌گو با همشهری از آخرین وضعیتش می‌گوید
محمدرضا گرایی در یک سال توانست به مدال طلای المپیک و جهان برسد. او سال بی‌نظیری را سپری کرد؛ ابتدا در مسابقات کسب سهمیه موفق شد جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کند و پس از آن در المپیک یکی پس از دیگری رقبایش را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.
محرم نویدکیا با وجود سپری کردن 2 فصل بدون کسب جام، همچنان نزد هواداران سپاهان محبوب است ولی اینکه او فصل آینده هم هدایت زردپوشان اصفهانی را برعهده خواهد داشت یا خیر، کماکان موضوعی مبهم و پیچیده است.

لیگ قهرمانان به شکلی که ندیده‌ایم

تعداد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در شکل جدید از 32‌تیم به 36‌تیم افزایش پیدا می‌کند. یوفا پیشنهادات مختلفی را بررسی کرد و در نهایت این شیوه به تصویب رسید که هر سال لیگ‌هایی که در رده‌بندی‌های مورد نظر یوفا عملکرد درخشان‌تری داشته باشند می‌توانند نمایندگان بیشتری در این رقابت داشته باشند.

جدول‌اعداد/ 4203

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8494

جدول 8494
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بالاخره یک خبر از لژیونر مفقود شده فوتبال ایران یعنی کاوه رضایی رسید. البته اشتباه نکنید؛ این خبر در مورد درخشش یا گلزنی و قهرمانی او نیست، بلکه مربوط می‌شود به اطلاعیه دوخطی باشگاه لوون بلژیک در مورد جدایی کاوه از این تیم!
نیم‌فصل اول همه اجماع داشتند که رضا اسدی نتوانسته توقعات را برآورده کند. در نیم‌فصل دوم اما این بازیکن فرازهای درخشانی هم داشت؛ مثل گل‌هایی که به نفت مسجدسلیمان زد و یکی از پیروزی‌های پرسپولیس را تثبیت کرد.
در بایرن‌مونیخ هر سرمربی که به تیم می‌آید با مدیر ورزشی یعنی حسن صالح حمیجیچ حمیدزیچ به مشکل می‌خورد. هانسی فلیک هم پس از خراب‌شدن رابطه‌اش با حمیجیچ از این تیم به تیم ملی آلمان نقل‌مکان کرده بود.