• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160407
+
-

آماربازی

8.17
محمد عباس‌زاده بهترین بازیکن هفته بیست‌وششم لیگ برتر شد. مهاجم تراکتور در این هفته یک پنالتی از دست داد اما در عین حال 2گل هم زد و ستاره تیمش شد. در مصاف تراکتور و هوادار از ۴شوت محمد عباس‌زاده، 3شوت داخل چارچوب بود و 2شوت تبدیل به گل شد تا این بازیکن نقشی کلیدی در بازگشت تیمش در پرگل‌ترین بازی هفته داشته باشد. عباس‌زاده از متریکا نمره8.17 گرفت و بهترین بازیکن هفته شد. در این هفته هیچ بازیکن دیگری جز او به نمره بالاتر از 8 نرسید تا بهترین گلزن تراکتور برای نخستین‌بار در این فصل به‌عنوان برترین بازیکن هفته انتخاب شود.

7.95
تیم منتخب هفته‌بیست‌وششم لیگ برتر با حضور 5بازیکن از گل‌گهر شکل گرفت تا تیم سیرجانی تقریبا نیمی از بازیکنان منتخب هفته را معرفی کرده باشد. محسن فروزان، آرمین سهرابیان، شایان مصلح، نوید عاشوری و رضا شکاری منتخب‌های گل‌گهر بودند. در بین این اسامی بالاترین نمره را شایان مصلح گرفت که با نمره7.95 بهترین بازیکن تیمش و دومین بازیکن برتر این هفته بود. از تراکتور 2گلزن این تیم یعنی محمد آقاجانپور و محمد عباس‌زاده به تیم منتخب رسیدند و سپاهان هم با محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور پررنگی در جمع منتخب‌های هفته داشت. از تیم استقلال امیرحسین حسین‌زاده با فقط 20دقیقه بازی و کسب نمره7.47 در تیم منتخب هفته قرار گرفت و آرمان رمضانی که امتیازی بالاتر از او داشت به تیم منتخب نرسید.

7.67
در حالی ‌که گل‌گهر سیرجان با حضور 5بازیکنش در تیم منتخب هفته بیست‌وششم از این لحاظ رکورددار بود، عنوان بهترین تیم این هفته به مس رفسنجان رسید. مس در این هفته قهرمان جام حذفی یعنی نساجی را با 2گل شکست داد و اگرچه فقط یک بازیکن در ترکیب تیم منتخب هفته داشت اما به لحاظ گروهی با کسب نمره7.5 از 10 بهترین تیم هفته شناخته شد. تنها بازیکن مس که به تیم منتخب هفته رسید مهرداد رضایی بود که برای دومین هفته پیاپی روی گل‌های مس تأثیر داشت و نمره7.67 گرفت. تیم مس با گل‌های همین بازیکن و امید لطفی توانست 2 بر صفر پیروز شود و از متریکا هم نمره7.5 را دریافت کند که بالاتر از امتیاز فنی سایر تیم‌هاست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید