17
پنج شنبه 8 اردیبهشت 1401
شماره 8486
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رفت‌وآمدهای پرسپولیس؛ جام خلیج‌فارس

شجاع در قطر ماندنی شد، سرلک هم احتمالا رفتنی است، اما یحیی چشم امید به بازگشت نوراللهی دارد
گزارش
شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی باشگاه الریان قطر روز گذشته در گفت‌وگو با همشهری به این موضوع اشاره کرد که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و تصمیم‌گیری در مورد فصل آینده برعهده او نیست.
ویژه
یک مصاحبه بلند دیگر از یحیی گل‌محمدی و باز هم همان باگ‌های همیشگی؛ کلی غرولند، تناقض‌گویی و ادبیات غیرقابل دفاع.
بعد از دربی تهران ویدئویی از محمد دانشگر منتشر شد که مدافع استقلال را در حال شادی نشان می‌داد.
پخش زنده روز
سپاهان در شبی 5 گل از الدوحیل قطر خورد و حذف شد که مهاجمانش به راحتی آب خوردن فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند.
در مرحله نیمه‌نهایی نخستین دوره رقابت‌های لیگ تازه‌تاسیس کنفرانس اروپا، 4‌تیم سرشناس حضور دارند و مثل دور گروهی یا حذفی خبری از تیم‌های ناشناخته و گمنام نیست.
پس از هیاهوی مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حالا نوبت بازی‌های همین مرحله در لیگ اروپاست. وستهم ساعت 23:30 امشب در خانه از اینتراخت فرانکفورت پذیرایی می‌کند.

هیچ‌وقت گروه به این خوبی نداشتیم

رضا قوچان‌نژاد می‌گوید تیم ملی در 2 دوره قبلی به‌خاطر ترس از گروهش صعود نکرده است او اعتقاد دارد این بار تیم به‌ خودباوری رسیده و امیدواری به صعود خیلی زیاد است
رضا قوچان‌‌نژاد یک سالی هست از میادین فوتبال دور مانده و در هیچ تیمی بازی نکرده است. با این حال، او هنوز از بازی خداحافظی نکرده و ممکن است بار دیگر با پیراهن یک باشگاه جدید به میدان برگردد و هوادارانش را هیجان‌زده کند.
ما همه با هم هستیم!

ما همه با هم هستیم!

پیام غیرمستقیم یحیی گل‌محمدی از تمرین پرسپولیس
طی روزهای گذشته شایعات زیای در مورد تقویت کادرفنی پرسپولیس به گوش می‌رسید. تقویت، عبارتی است که معمولا به حفظ سرمربی و تغییر برخی دستیاران او اطلاق می‌شود.
به‌خاطر المپیک تغییر وزن دادم
به‌خاطر المپیک تغییر وزن دادم
یونس امامی با طلای آسیا خاطرات تلخ نروژ را به فراموشی سپرد و حالا از آرزوهایش برای کسب مدال در المپیک می‌گوید
یونس امامی دارنده مدال برنز جهان در وزن 70کیلوگرم بعد از صعود به وزن 74کیلوگرم عملکرد خوبی نداشت. امامی در جهانی نروژ عضو تیم ملی بود که نتوانست به مدال برسد و برای اینکه شانس ملی‌پوش شدن داشته باشد کارش را از مسابقات کشوری آغاز کرد.
این دومین نیمه‌نهایی پیاپی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان بود؛ جایی که رئال‌مادرید 31بار در آن حضور داشته و 16بار به فینال رسیده و 13بار هم قهرمان شده.

جهان/باشگاه میلیاردرها

باشگاه بارسلونا از وقتی نیمار را به‌خاطر آزادسازی بند 222میلیون یورویی فسخ قراردادش توسط پاری‌سن‌ژرمن از دست داده، چشمش ترسیده.

منهای فوتبال/رکابزنی دختر ایرانی در اسپانیا

ماندانا دهقانی، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران که تجربه رکابزنی در باشگاه‌های آسیایی و اروپایی را دارد، این بار به تیم دیگری در اروپا می‌رود.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در منطقه غرب با صعود فولاد و حذف سپاهان به پایان رسید. در شب پایانی، 2تیم ایرانی جمعا یک امتیاز گرفتند و جالب این بود که در بازی رفت هم حاصل کار ایرانی‌ها مقابل این دو حریف دقیقا همین یک امتیاز بود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8486