• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 8 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159460
+
-

نکته بازی/ اصلا به سازمان ملل شکایت کنید

بعد از دربی تهران ویدئویی از محمد دانشگر منتشر شد که مدافع استقلال را در حال شادی نشان می‌داد. نوع شادی او و حرکات دستش باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد. بعد هم این احتمال مطرح شد که او در حال تلافی حرکت پارسال عیسی آل‌کثیر بعد از گلزنی برابر استقلال بوده است. نیت قلبی هر دو نفر را فقط خدا می‌داند، اما به هر حال هیچ‌کدام از آنها محروم نشدند. پارسال استقلالی‌ها از تبرئه عیسی شاکی بودند و حالا پرسپولیسی‌ها از تبرئه دانشگر شکایت دارند. موضوع در این مورد در حدی است که باشگاه گفته از دست مدافع استقلال به دادگاه‌های عمومی شکایت می‌کند! آقا اصلا بروید به سازمان ملل شکایت کنید، اما یادتان باشد چیزی که کار پرسپولیس را خراب کرد، افتادن در دام همین غرولندهای متفرقه بود. کاش به کارتان می‌رسیدید.

ناشکری نکن کاپیتان!
علیرضا جهانبخش از شرایط آماده‌سازی تیم ملی ابراز گلایه کرده است. وینگر فاینورد که یکی از کاپیتان‌های تیم کشورمان به‌شمار می‌آید، حسابی از توقع بالا و عجیب مردم برای صعود تیم ملی از گروهش در جام‌جهانی شاکی است. او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «برنامه نداریم، اردو نداریم، حریف تدارکاتی نداریم، بعد حرف از صعود می‌زنیم.» جهانبخش دارد سخت می‌گیرد. درست است که هیچ‌کدام از اینها را نداریم، اما امید داریم، آرزو داریم، اعتمادبه‌نفس زیادی داریم، مدیران سخاوتمند داریم، خبرنگار و آشپز و تدارکاتچی پاداش بگیر داریم...  بعد هم فدراسیون دارد تلاش می‌کند بازی دوستانه با نیوزیلند را قطعی کند. حتی فرانسه و برزیل هم حسرت برگزاری مسابقه تدارکاتی با چنین تیمی را می‌خورند. دیگر چه می‌خواهی اخوی؟

معذرت؟ دیگر کافی نیست
بعد از شکست سنگین  5 بر 2 سپاهان برابر الدوحیل قطر که حذف نماینده کشورمان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی کرد، محرم نویدکیا با همان ادب و وقار خاص خودش در نشست خبری حاضر شد و گفت: «باور نمی‌کنم به همین راحتی از آسیا اوت شده باشیم. مسئولیت شکست را می‌پذیرم و از همه عذرخواهی می‌کنم.» تا چند ماه پیش وقتی محرم از این حرف‌ها می‌زد همه قربان‌صدقه‌اش می‌رفتند و متانت او را به رخ بقیه مربیان می‌کشیدند. الان هم چیزی عوض نشده، اما حقیقت آن است که دیگر عذرخواهی برای هواداران سپاهان نان و آب نمی‌شود. خوردن 3 گل از التعاون و 5 گل از الدوحیل کم چیزی نیست‌، آن هم برای تیمی که این همه ستاره دارد. واجب‌تر از عذرخواهی، تدبیر فنی برای نتیجه‌گیری است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید