• پنج شنبه 8 اردیبهشت 1401
  • الْخَمِيس 26 رمضان 1443
  • 2022 Apr 28

جایی برای صهیونیست‌ها نیست

پرونده‌ای برای فلسطین یکپارچه و مقاوم که تا نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد ایستاد

فراتر از سیسمونی...

این متن با تأخیر منتشر می‌شود چون فراتر از یک مصداق است. سوژه سیسمونی را می‌خواهیم در ابعاد سواد مطالبه به‌عنوان یک نمونه تحلیل کنیم.

پایان فصل صید شمال

فصل صید در استان‌های شمالی به پایان رسید و طبق اعلام شیلات مازندران، گیلان و گلستان سبد صیادان امسال سبک‌تر بود
فصل صید در استان‌های شمالی که از 20مهر سال گذشته شروع شده بود بالاخره بعد از 2بار تمدید از سوی کمیته صید سازمان شیلات ایران ۳۱فروردین امسال به پایان رسید.

گرانی غیرقانونی ویزیت

تعرفه‌های پزشکی هنوز افزایش پیدا نکرده، اما برخی پزشکان از ابتدای سال 10تا 30درصد به ویزیت‌های خود اضافه‌ کرده‌اند؛ به‌طوری‌که به‌گفته بیماران، ویزیت‌های 60تا 70هزار تومانی سال گذشته از ابتدای امسال به 100هزار تومان رسیده است؛ هر چند که براساس مصوبه هیأت دولت، تعرفه‌های پزشکی در بخش دولتی به‌طور متوسط ۱۹.۵درصد و در بخش خصوصی ۲۴درصد افزایش دارد، اما هنوز به مراکز درمانی ابلاغ نشده و طبق قانون افزایش تعرفه‌ها، فعلا غیرقانونی است.

روزگار سخت مردمی‌ترین نهاد

«وامرهم شورا بینهم» کارها با شور و مشورت انجام می‌شود. این بخشی از آیه 38سوره شوری است که در قاب زیبایی حک و در بالاترین نقطه صحن پارلمان شهری نصب شده است.همین اثربخشی مشورت، سبب شکل‌گیری نهاد شوراها _استان، شهر، روستا_ شده تا زمینه مشارکت شهروندان و انجام امور با خرد جمعی فراهم شود.

جمع‌آوری روزانه 6تن زباله از کوه‌های تهران

در همشهری آنلاین بخوانید

سیمین به روایت ویکتوریا

بازی در نقش منفی عیب و عار نیست