17
یکشنبه 28 فروردین 1401
شماره 8477
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میلان هم عربی می‌شود

بحرینی‌ها با یک‌میلیارد یورو به‌دنبال خرید دومین باشگاه بزرگ اروپا هستند
جهان
رقابت‌های باشگاهی در سطح اول فوتبال جهان به جام جهانی بیشتر شبیه است تا لیگ‌های محلی یا قاره‌ای.
ویژه
لالیگا اسپانیا
جدول 8477
رقابت‌های سری‌آ جمعه‌شب و زودتر از هر هفته آغاز شد و 2‌تیم مدعی قهرمانی از میلان به بردهای مشابه با اختلاف 2گل مقابل رقبا دست یافتند و صدر جدول تکان نخورد.
از زمان پیگیری مسابقات پیش‌مقدماتی جام‌جهانی در خردادماه سال گذشته بود که کریم باقری با نظر دراگان اسکوچیچ به‌عنوان مربی به کادرفنی اضافه شد و روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نشست.
صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر اینکه برای انتخاب داوران 6‌هفته پایانی لیگ باید کارگروه ویژه‌‌ای تشکیل شود، با واکنش رئیس کمیته داوران همراه شد.
در برد 3 بریک اینترمیلان مقابل اسپتزیا اتفاق جالبی افتاد. بازیکنی که به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود، چون گوشواره داشت، مجبور به ترک زمین شد.

زیبای زخمی

این شاید آخرین فرصت نویدکیا برای بقا در سپاهان باشد اما کار بدجوری گره خورده است
از ابتدا هم مشخص بود گروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا دشوارتر از حد معمول است. با این حال کام‌بک جانانه این تیم برابر پاختاکور در مسابقه نخست امیدواری‌های زیادی به‌وجود آورد.
قول می‌دهم در تیم ملی نروژ بازی کنم

قول می‌دهم در تیم ملی نروژ بازی کنم

سوشا مکانی نگران پایین‌آمدن شخصیت تیم ملی است. او می‌گوید: آنهایی که در تیم کی‌روش جایگاهی نداشتند،  حالا در این تیم جولان می‌دهند
سوشا مکانی که در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش، سابقه دعوت و بازی در تیم ملی ایران را داشت، چند‌سالی است که از تیم ملی دور مانده و در این مدت هم بارها اعتراض خود را بابت این موضوع نشان داده است.
قهرمانی در غربت
قهرمانی در غربت
پیکان در زمین نصر فردیس قهرمان لیگ فوتسال زنان شد. به جز تماشاگرانی که در سالن بودند هیچ‌کس این فینال و قهرمانی پیکانی‌ها را ندید
جام قهرمانی لیگ فوتسال زنان به پیکان رسید. آنها جمعه‌شب در زمین نصر فردیس با معدود تماشاگرانشان جشن قهرمانی گرفتند و در کنار شادی این قهرمانی، از فدراسیون گلایه کردند که چرا برای پخش مستقیم این بازی در شبکه‌های اینترنتی کاری نکرده است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز گذشته به مغولستان رفت و تیم ملی کشتی آزاد نیز روز دوشنبه راهی مغولستان، محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد.

پشت‌‌خط‌زن/هنین و روز مبادا

ویتالی هنین، مربی سرشناس بلژیکی والیبال که برای تدریس در دوره 3روزه به تهران آمده بود، شاید دوباره به ایران بازگردد.

پیش‌بازی/نگاه‌ها به پیسخوان

رئال‌مادرید این روزها توسط دشمنانش مورد انتقاد قرار می‌گیرد. یکی از آنها بازیکن سابق خودشان یعنی آنتونیو کاسانو است که در کانال یوتیوبش برای جلب توجه هرچند روز یک‌بار علیه رئال یا رونالدو موضع می‌گیرد.

لژیونر/ بیانیه‌بازی پرتغالی‌ها با موضوع طارمی

بیانیه‌دادن باشگاه‌های ایرانی علیه یکدیگر، عادت زشتی است که در سایر نقاط دنیا و به‌خصوص فوتبال اروپا به‌ندرت شاهد آن هستیم.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
هواداران بایرن‌مونیخ هنوز نتوانسته‌اند جدایی فلیک و آمدن مربی جوانی مثل ناگلزمان را هضم کنند. حذف از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برای باواریایی‌ها گران تمام شده.
مدیران باشگاه‌های ناپولی و یوونتوس در دادگاه تبرئه شدند. از مهم‌ترین نقل و انتقالاتی که پلیس اقتصادی ایتالیا زیرنظر گرفته بود و آنها را غیرقانونی می‌دانست، خرید ویکتور اوسیمن توسط ناپولی و معاوضه آرتور ملو با میرالم پیانیچ بین یوونتوس و بارسلونا بود.