03
یکشنبه 28 فروردین 1401
شماره 8477
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در سال‌های اخیر با اینکه میزان مشارکت شهروندان در تفکیک زباله از مبدأ افزایش یافته، ولی میزان مشارکت همچنان کمتر از 10درصد است.
در مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد امسال ویژه‌برنامه‌های بهار قرآن با عنوان «باغ رمضان» برگزار می‌شود در راستای همین ویژه‌برنامه‌ها روز گذشته به مناسبت شب میلاد امام حسن مجتبیعمراسم افطاری ساده‌روی پل طبیعت برگزار شد.

تهران؛ ضیافت رنگ‌ها

همسان‌سازی نمای ساختمان‌ها، اجرای نقاشی‌های دیواری و استفاده از طرح‌های سه‌بعدی نوین در دستور کار شهرداری پایتخت قرار گرفت
گزارش
این روز‌ها نقاشی‌های دیواری هم مانند برگ‌های درختان تازه‌ هستند. رنگ‌ها برق می‌زنند. خطوط قوی و درخشان هستند و ابعاد نقاشی‌ها‌ بزرگ است. گل‌ها و پرندگان از روی دیوار‌های بلند به شهر نگاه می‌کنند و طراوت و تازگی از این نقاشی‌ها به دیگر زاویه‌های خاک‌گرفته و تیره شهر می‌تابد.
تهران دارای موزه اتوبوس می‌شود

تهران دارای موزه اتوبوس می‌شود

براساس اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران امسال قرار است موزه اتوبوس‌های تاریخی راه‌اندازی شود. بهرام نکاحی در گفت‌وگو با همشهری همچنین با اشاره به این موضوع که قرارداد خرید 50دستگاه اتوبوس برقی برای فعالیت در خط میدان بهارستان - میدان جمهوری اسلامی به امضا رسیده، از ورود رسمی چندین اتوبوس الکتریکی با تکنولوژی نوین به ناوگان حمل‌ونقل همگانی پایتخت در سال‌جاری خبر می‌دهد.
فردا، 35متری افتخاری بازگشایی می‌شود
فردا، 35متری افتخاری بازگشایی می‌شود
خیابان 35متری افتخاری فردا_دوشنبه_ با حضور مدیران شهری به‌طور کامل بازگشایی می‌شود.
PDF شهر
کوتاه شهر
شورا براساس مصوبه‌ای که داده به‌صراحت نظرش را در مورد برپایی نمایشگاه‌های پرمخاطب اعلام کرده است. فارغ از اینکه چنین نمایشگاه‌هایی در شهرآفتاب یا مکان دیگری برپا شوند، در مصوبه ذکر شده است که نمایشگاه‌های پرمخاطب نباید در داخل شهر برگزار شوند.